حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
شناسه : 43992

سرهنگ حسین باباپور، اعلام کردند که به منظور تقویت امنیت عمومی و مقابله با نقضات اجتماعی، طرح امنیت محله محور غاز شده است.

پ
پ

    پیشبرد امنیت محله‌ها: اقدامات موفق پلیس در تهران

    به گزارش حقوق 24:سرهنگ حسین باباپور، اعلام کردند که به منظور تقویت امنیت عمومی و مقابله با نقضات اجتماعی، طرح امنیت محله محور با اجرای چند مرحله‌ای در تهران، به ویژه در مناطق مرکزی پایتخت، آغاز شده است. این طرح پس از برگزاری جلسات توجیهی و شناسایی نقاط پرخطر و متلاشی، با کمال اقتدار اجرا شده است.

    ضربه قاطع به مواد مخدر در تهران

    در ده روز گذشته، تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، با اجرای طرح امنیت محله محور، موفق به دستگیری ۱۲۰۰ فرد مرتبط با فروش خرده و توزیع مواد مخدر و ۲۲ قاچاقچی عمده مواد مخدر در تهران بزرگ شدند.

    کشف و ضبط مقدار قابل توجهی از مواد مخدر

    طی این عملیات ده روزه، حدود ۳۸۲ گرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان از جمله حشیش، تریاک، هروئین و شیشه کشف و ضبط شد.

    مبارزه مستمر با مواد مخدر در تهران

    سرهنگ باباپور تاکید کرد که تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و کارکنان یگان امداد و کلانتری‌های تابعه سرکلانتری هفتم و ششم فاتب، با اجرای طرح امنیت محله محور، موفق به تامین امنیت و دستگیری ۴۸۵۰ معتاد متجاهر شدند.

    تداوم طرح امنیت محله محور در تهران

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اعلام کرد که طرح امنیت محله محور به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار در تمامی نقاط شهر تهران به صورت مداوم اجرا خواهد شد. وی از شهروندان خواست تا اطلاعات خود را در زمینه فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر به اطلاع نیروهای امنیتی برسانند تا امنیت جامعه را تضمین کنند.

    منبع: میزان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.