حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
شناسه : 43976

در نشست معاونین وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی بیان کرد که نهادهای انقلابی نیازمند نیروی انسانی متخصص و پرتلاش هستند.

پ
پ

تربیت کارکنان وزارت کشور: رویکرد دکتر احمد وحیدی

به گزارش حقوق 24:در نشست معاونین وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی بیان کرد که نهادهای انقلابی نیازمند نیروی انسانی متخصص و پرتلاش هستند. او این موضوع را به عنوان یکی از اساسی‌ترین عوامل موفقیت و برتری در این نهادها آورد و تأکید کرد که کارکنان وزارت کشور باید متخصص، انقلابی و کارآمد باشند.

اجرای برنامه‌های کارآمد در وزارت کشور

وحیدی به عنوان وزیر کشور تأکید کرد که محیط وزارت کشور باید محیطی باشد که به اندیشه و ایده‌های نوآورانه فرصت می‌دهد تا برنامه‌ها و اهداف خود را اجرایی کنند. او افزود که هر تحولی ناشی از کارآمدی نیروی انسانی است و این امر می‌تواند به توسعه و پیشرفت کشور کمک کند.

اهمیت آموزش و پرورش در وزارت کشور

وزیر کشور تاکید کرد که آموزش مناسب با ماموریت‌ها و اهداف سازمانی بازدهی بالاتری دارد. همچنین، وی به اهمیت پرورش و تهذیب کارکنان در کنار آموزش‌های حرفه‌ای اشاره کرد و بیان کرد که این دو عامل باید همزمان توسط مسئولان مدنظر قرار گیرند.

جانشین پروری و تقویت مدیریت در وزارت کشور

وحیدی تأکید کرد که مسئله جانشین پروری در معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور باید به عنوان یک اولویت مدیران قرار گیرد. او بیان کرد که این ایده می‌تواند به تقویت و تحکیم جایگاه مدیریتی وزارتخانه کمک موثری نماید.

منبع: ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.