حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
شناسه : 43950

در جریان آیین رونمایی از سردیس “خبرنگار شهید” و 6 سردیس سردارا رضا صیادی اعلام کر 6 سردیس از سرداران شهید در اطراف شهر تهران نصب خواهند شد

پ
پ

سردیس‌ها و دیوارنگارها در تهران: اظهاری از مقامات

تدابیر هفته دفاع مقدس: نصب سردیس‌های شهدا در تهران

به گزارش حقوق 24:در جریان آیین رونمایی از سردیس “خبرنگار شهید” و 6 سردیس سرداران دیگر در منطقه 2 تهران، رضا صیادی اعلام کرد که تا پایان هفته دفاع مقدس، 6 سردیس از سرداران شهید در اطراف شهر تهران نصب خواهند شد. همچنین، یک سردیس دیگر به مناسبت بهره‌برداری از بزرگراه شهید بروجردی تصاویر مجسمه این شهید بزرگوار را نیز در مسیر بزرگراه نصب خواهد کرد.

مواد ساخت سردیس‌ها: فایبرگلاس

سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد که سردیس‌های نصب شده از جنس فایبرگلاس ساخته شده‌اند.

توسعه پروژه‌های زیباسازی: نصب مجسمه‌ها و سردیس‌ها در آینده

سازمان زیباسازی شهر تهران نیز اعلام کرد که در مناسبت‌های بعدی امسال، سردیس‌ها و مجسمه‌های دیگری در سراسر تهران نصب خواهند شد.

تکذیب تبلیغات نامناسب در بیلبوردها

در پاسخ به ادعاهایی در مورد تبلیغات نامناسب دو سریال در بیلبوردهای سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان این ادعاها را تکذیب کرده و اعلام کرده است که تبلیغات این سریال‌ها تخصیصی است و سازمان زیباسازی در این زمینه دخل و تصرفی ندارد.

منبع: تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.