حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
شناسه : 43928

در جلسه شورای قضایی استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدالله جعفری اظهار کرد: دفاع مقدس نماد ارزش‌های جمهوری اسلامی و اقتدار ایران بود.

پ
پ

تجدیدنظر استان اصفهان: تغییرات در رهبری دادگاه‌ها

به گزارش حقوق 24:در جلسه شورای قضایی استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسدالله جعفری تأکید کرد: دفاع مقدس نه تنها اقتدار ایران را به ارمغان آورد بلکه نماد ارزش‌های جمهوری اسلامی بود. با تمرکز بر ایمان، توکل به خدا و شجاعت، رزمندگان ما در برابر دشمنان ایستادند و این اقتدار را برای ما به ارمغان آورد.

دوران دفاع مقدس: نمونه‌ای از تبلور ارزش‌های انقلاب اسلامی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: دوران دفاع مقدس نمایانگر تمام ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی بود. این دوران با معنویت، وحدت، همدلی، خلاقیت و مدیریت جهادی پر شده بود. اگر مسئولان امروز با همین روحیات و رویکردها جامعه را اداره کنند، بسیاری از مشکلات امروز را به سادگی و با هزینه‌های کمتر می‌توان حل کرد.

برنامه‌های آتی شورای قضایی استان اصفهان

در این نشست، برنامه‌های آتی شورای قضایی استان اصفهان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تعیین سرپرست جدید دادگاه‌های تجدیدنظر استان اصفهان

حسین محمدی به عنوان سرپرست جدید دادگاه‌های تجدیدنظر استان اصفهان منصوب شد. او به خدمت واقعی و خالصانه به مردم اهمیت زیادی داد و این را از بالاترین ارزش‌ها دانست.

تقدیر از غلام‌عباس محمدی

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری از تلاش‌های مجدانه غلام‌عباس محمدی، سرپرست پیشین دادگاه‌های تجدیدنظر استان اصفهان، تقدیر کرد و او را با اهدای لوح تجلیل کرد.

منبع: میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.