حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
شناسه : 43918

به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، تعداد ۷ زندانی با استفاده از ارفاقات و تاسیسات قضایی از دامن زندان رها شدند.

پ
پ

تحقق امیدها: آزادی ۷ زندانی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس

به گزارش حقوق 24 : در یک مراسم شکوفایی به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، تعداد ۷ زندانی که به درستی در چرخه اصلاح و تربیت قرار گرفته بودند، با استفاده از ارفاقات و تاسیسات قضایی از دامن زندان رها شدند. این مراسم با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب استان خراسان رضوی، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان طرقبه و شاندیز و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

معاونت مددکاری: رهایی ۱۲ زندانی با مشارکت خیرین

به تلاش و مشارکت فعالان اجتماعی و خیرین نیکوکار، ۱۲ زندانی نیازمند با جذب مشارکت خیرین توسط واحد مددکاری این ندامتگاه آزادی یافتند. این عمل نیکوکارانه، باعث شادابی و امید بخشی در میان زندانیان و خانواده‌هایشان شد.

زندانیان با دیه ملی: زندانیانی که با پرداخت بیش از ۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال آزاد شدند

همچنین، با اجتماعی کردن و توسعه ستاد مردمی دیه استان، ۶ زندانی که به کمک این ستاد مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال را پرداخت کردند، از دامن زندان به آزادی دست یافتند.

فرصت شغلی: اشتغال برای زندانیان آزاد شده توسط یک خیر کارآفرین

پایان این مراسم با پیگیری مددکاری زندان، زمینه اشتغال تمامی زندانیان آزاد شده توسط یک خیر کارآفرین در واحد تولیدی صنعتی فراهم شد. این گام مهم نشان دهنده تلاش‌های مستمر برای امانت داری و بازگشت به جامعه است.

منبع: میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.