حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
شناسه : 43852
حقوق 24 گزارش می دهد: محاکمه سه عامل حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) آغاز شد. نماینده دادستان اتهامات اعضای گروه داعش را تشریح کرد. حادثه تروریستی در تاریخ ۲۲ مرداد امسال رخ داده و پس از دستگیری عامل اصلی، سایر متورطان نیز دستگیر شدند
پ
پ

به گزارش حقوق 24: با حضور متهمان و اولیای دم شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، اولین جلسه رسیدگی به این حادثه تشکیل شد.

“براساس گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در اولین جلسه محاکمه سه نفر از افراد متهم به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، حاضران شامل متهمان و وکلای آنها، اولیای دم دو شهید حادثه، جانبازان و شاهدان حمله در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمود ساداتی حضور یافتند.”

“در ابتدای این جلسه، نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، با قرائت کیفرخواست و تشریح اهداف گروه تروریستی داعش و تأمین سیاست‌های استکبار و غرب در اختلاط امنیت جهان اسلام و به ویژه ایجاد ناامنی در ایران، به اتهامات متهم ردیف اول پرداخت.”

“نماینده دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز اتهامات متهمین ردیف دوم و سوم حبیب‌اله عرب‌زاده و امراله نظری را در ارتباط با افساد فی‌الارض و عضویت در گروه تروریستی داعش برای اقدام علیه امنیت کشور به آنها نسبت داد.”

“در پایان، رئیس دادگاه با ختم رسیدگی این جلسه، ادامه رسیدگی به اتهامات سایر متهمان پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را به جلسه آتی موکول کرد.”

“حادثه دومین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در تاریخ ۲۲ مرداد امسال رخ داد و پس از دستگیری عامل اصلی حادثه در محوطه حرم، دیگر پشتیبانان و همدستان وی نیز بازداشت شدند.”

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.