حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
شناسه : 43810

به گزارش حقوق 24: در مشهد، اولین مصاحبه علمی فنی برای پذیرفته شدگان آزمون سردفتری برگزار شد. در این جلسه، میزان توان علمی و فنی افراد مورد بررسی قرار گرفت و نقش مهم و خاص سردفتران در جامعه تاکید شد. با اشاره به اهمیت فناوری در فرآیندهای دفاتر اسناد رسمی، رئیس سازمان ثبت اسناد و […]

پ
پ

به گزارش حقوق 24: در مشهد، اولین مصاحبه علمی فنی برای پذیرفته شدگان آزمون سردفتری برگزار شد. در این جلسه، میزان توان علمی و فنی افراد مورد بررسی قرار گرفت و نقش مهم و خاص سردفتران در جامعه تاکید شد.

با اشاره به اهمیت فناوری در فرآیندهای دفاتر اسناد رسمی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد که آگاهی و دسترسی به تکنولوژی برای پذیرفته شدگان بسیار حیاتی است. او همچنین اظهار داشت که توان تحلیل و استنباط در تنظیم بیش از ۱۰۰ نوع سند در دفاتر اسناد رسمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به منظور تقویت مهارت‌های فنی، دوره‌های کارآموزی برای داوطلبان برگزار خواهند شد و سپس مصاحبه فنی انجام خواهد شد. افرادی که در مرحله اول پذیرفته شوند، باید علاوه بر توانایی فنی، تسلط بر امور حقوقی را نیز اثبات کنند.

همچنین اعضای هیات مصاحبه شامل اعضای قضایی و فن‌آوری هستند و نمره‌گیری از طریق مصاحبه‌های حضوری، آنلاین و شفاهی صورت خواهد گرفت. افراد موفق در این مصاحبه‌ها برای کار عملی معرفی خواهند شد.

در نهایت، افرادی که به حدنصاب علمی در آزمون کتبی سردفتری دست یافته‌اند، به مصاحبه شفاهی یا “اختبار” دعوت می‌شوند و ملزم به اطلاعات کامل در مورد شرایط و ضوابط مصاحبه هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.