حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
شناسه : 43806
روابط عمومی کمیته علمی تدوین کتاب پژوهشی «حقوق و فناوری»: دومین جلسه کمیته علمی تدوین کتاب پژوهشی «حقوق و فناوری» در پژوهشکده حقوق و قانون ایران برگزار شد. در این جلسه دکتر سعید حبیبا، استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به عنوان دبیر کمیته علمی معرفی شد.
پ
پ
سعید حبیبا دبیر کمیته علمی

به گزارش حقوق 24: در دومین جلسه شورای علمی پروژه مزبور، دکتر سعید حبیبا دبیر کمیته علمی تدوین کتاب پژوهشی «حقوق و فناوری» شد. پروژه تدوین کتاب پژوهشی «حقوق و فناوری» توسط «موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران» و «پژوهشکده حقوق و قانون ایران» در حال اجرا است.

لازم به ذکر است که این پژوهش با هدف گرامیداشت نام و یاد مرحوم دکتر امیر صادقی نشاط آغاز شده است.

دکتر سعید حبیبا دبیر کمیته علمی

دکتر سعید حبیبا، دارای تجربیات فراوان در حوزه حقوق و مالکیت فکری است. ایشان به عنوان مسئول کمیته تخصصی حقوق مالکیت فکری در بازنگری دروس رشته کارشناسی ارشد در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ خدمت کرده است. و دوره‌های آموزشی مرتبط با مالکیت فکری را برگزار نموده است. وی همچنین عضو هیات ممیزه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ بوده و در کمیته ارزیابی کیفیت دانشکده حقوق و رابط تخصصی دانشکده نیز در دوره ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ فعالیت داشته است. به علاوه، وی به عنوان نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیات ممیزه دانشگاه زنجان در دوره ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ عمل کرده و عضو شورای حقوقی دانشگاه تهران در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ بوده است. همچنین، وی در شورای پارک علم و فناوری نیز در دوره ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مشارکت داشته است.

بیشتر بخوانید: فراخوان همکاری در نگارش کتاب پژوهشی «حقوق و فناوری» منتشر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.