حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۱۶
شناسه : 43640

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار شورای قضایی استان کرمان با استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد:شهیدان رجایی و باهنر از شهدای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی به جهت ابعاد شخصیتی و خدمت به نظام و مردم هستند. وی ادامه داد: شهید باهنر از افتخارات استان کرمان و مبارزان درجه اول انقلاب است که […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار شورای قضایی استان کرمان با استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد:شهیدان رجایی و باهنر از شهدای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی به جهت ابعاد شخصیتی و خدمت به نظام و مردم هستند.

وی ادامه داد: شهید باهنر از افتخارات استان کرمان و مبارزان درجه اول انقلاب است که مورد اطمینان امام خمینی (ره) قرار داشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، الگوی موفقی از خدمت‌رسانی را در جمهوری اسلامی ارائه کردند، افزود: در دوران انقلاب اسلامی از شهیدان باهنر و رجایی به عنوان چهره شاخص می‌توان نام برد که با خلوص نیت با خدا معامله کردند و نامشان جاودانه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی ضمن تاکید بر الگوبرداری از رفتار و شخصیت همه شهدا به ویژه سپهبد شهید سلیمانی عنوان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بر کشور حاکم است و سه قوه به این مسئله به خوبی اعتقاد دارند و کار می‌کنند، پس هیچ بهانه‌ای برای تعلل و کم کاری نیست.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: اعتقاد قلبی به گفتمان انقلاب اسلامی در مدیران ارشد کشور حاکم است. تفکر مدیریت استان نیز خدمت به مردم است و امیدواریم این فرصت خدمت را به بهترین دوران برای خدمت به مردم استان تبدیل کنیم.

در ادامه استاندار کرمان گفت: هم افزایی قوه قضاییه و قوه مجریه به پیشبرد اهداف کشور و استان کمک کرده است.

محمدمهدی استاندار کرمان در این دیدار، رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را علیرغم عمر کوتاه خدمتی، اخلاص در گفتار و رفتار عنوان کرد و گفت: هم‌افزایی امروز در کشور شکل گرفته و بخش عمده آن به اخلاص مدیران ارشد است.

وی بیان کرد: موفقیت‌های استان طی دو سال گذشته از کاهش نرخ بیکاری، جلوگیری از تعطیلی واحد‌ها و غیره، کمک دستگاه قضایی را داشته‌ایم.

استاندار کرمان افزود: تصمیم‌های اجماعی کمک می‌کند تا استان به درستی پیش رود، ضمن اینکه مردم سه قوه را جدا از هم نمی‌دانند.

فداکار بیان کرد: هم افزایی قوه قضائیه و قوه مجریه به پیشبرد اهداف کشور و استان کمک کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.