حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۳
شناسه : 43659

 در جلسه پیگیری و اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام اظهار کرد:  در دادگستری علاوه بر اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه که یکی از فرامین هشت گانه مقام معظم رهبری است و با حضور فعال و اهتمام این قرارگاه به نحو مطلوبی پبگیری شود منجر به احقاق […]

پ
پ

 در جلسه پیگیری و اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام اظهار کرد:  در دادگستری علاوه بر اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه که یکی از فرامین هشت گانه مقام معظم رهبری است و با حضور فعال و اهتمام این قرارگاه به نحو مطلوبی پبگیری شود منجر به احقاق حق، اجرای عدالت، از بین رفتن اطاله‌ی دادرسی، اتقان آرا و رضایت مردم می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت خالصانه کار کردن مسئولین گفت: این امر علاوه بر اجر معنوی باعث دلگرمی و خوش بینی مردم به نظام اسلامی می‌شود که نمونه آن رهبر فرزانه انقلاب است که با رعایت همه مقررات و قوانین کشور را به بهترین نحو اداره می‌کند و در واقع انقلابی‌ترین و قانون مدارترین شخص در کشور ما شخص ایشان است که باید الگوی همه‌ی ما در پیشبرد اهداف نظام اسلامی باشد.

رئیس کل دادگستری ایلام در این جلسه، در خصوص اجرای فرامین مقام معظم رهبری چند نکته ضروری را بیان کرد و افزود: ما باید تصویر روشنی از عملیاتی شدن کامل سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ترسیم و به معنای کامل به بررسی جزئیات آن بپردازیم که باعث رسیدن به اهداف پیش بینی شده از لحاظ کمی و کیفی و در نهایت باعث رضایتمندی مردم شود که در این راستا باید به اولویت‌ها توجه ویژه شود.

علی‌محمدی با اشاره به ضرورت ایجاد مرکز ماده ۱۶ که یکی از اولویت‌های استان برای کاهش نرخ جرم سرقت است و کار کارشناسی روی آن انجام شده باید بطور کامل پیگیری شود. همچنین در اجرای قانون حدنگار همه‌ی ادارات و سازمان‌ها باید با یکدیگر هماهنگ شوند که باعث کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی شود.

وی همچنین اظهار کرد: نیرو‌های متخصص علاوه بر آموزش نظری خاص باید در شغل تخصصی خود قرار بگیرند، اگر نیروی متخصص در جای خود قرار نگیرد فساد اداری صورت می‌گیرد که از بارزترین نمونه‌های فساد اداری عدم مدیریت بر زیر مجموعه، عدم مدیریت بر ضابطین و عدم نظارت بر مدیران در اجرای وظایف قانونی است. 

رئیس کل دادگستری استان ایلام اظهار کرد: همه‌ی دستگاه‌ها در برابر قوه قضاییه که به فرموده مقام معظم رهبری شاکله‌ی اصلی حاکمیت است باید پاسخگو باشند.

وی افزود: در مقوله امنیت روانی مردم مدیریت فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و باید فضای مجازی سامان داده شود.

علی‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در اربعین امسال همه مدیران استانی به صورت جهادی فعال شده اند و دستگاه قضایی به طور کامل از این سازمان‌ها و نهاد‌ها و ادارات حمایت خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.