حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۲
شناسه : 43650

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه با فرمانده نیروی انتظامی استان با حضور در منزل خانواده‌های شهیدان دازه و محمد جواد و سلیمان صابر زاده از شهدای مدافع نظم و امنیت استان بوشهر با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد. مهدی مهرانگیز در حاشیه این دیدار اظهارکرد: امروز عزت مهین اسلامی ایران و آسایش و آرامشی […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه با فرمانده نیروی انتظامی استان با حضور در منزل خانواده‌های شهیدان دازه و محمد جواد و سلیمان صابر زاده از شهدای مدافع نظم و امنیت استان بوشهر با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی مهرانگیز در حاشیه این دیدار اظهارکرد: امروز عزت مهین اسلامی ایران و آسایش و آرامشی برقرار در جامعه را مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگرانی هستیم که در دفاع از ارزش‌های اسلامی از جان و مال خود گذشتند.

وی از فداکاری و ایثارگری این شهیدان والامقام که در راه نظم و امنیت کشور گام برداشتند یاد کرد و گفت: این فداکاری‌ها فراموش شدنی نیست و یاد آوری همیشگی آن‌ها بسیار مایه افتخار است و البته «صبر و صلابت و بصیرت» خانواده‌های شهیدان نیز ستودنی است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهرهمچنین با قدردانی وتجلیل از صبر و روحیه خانواده‌های شهید دازه و خانواده شهیدان صابرزاده، گفت: خانواده‌های شهدا بر گردن ما حق دارند و دستگاه قضا نیز در کنار آن‌ها خواهد بود و آن‌ها را یاری خواهد کرد.

در ادامه این دیدار رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اهدای لوح سپاس و هدایا از خانواده‌های شهدا تجلیل کرد.

سروان جلیل دازه از نیرو‌های جان بر کف نیروی انتظامی بود که بر اثر درگیری با اشرار مسلح، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهیدان محمد جواد و سلیمان صابرزاده نیز از نیرو‌های جان بر کف نیرو‌های انتظامی بودند که در سال‌های ۸۰ و ۸۱ در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار در مناطق جنوب و شرق کشور جان خود را دراه وطن ایثار کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.