حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 43656

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: با هدف حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت المال به دستور رئیس حوزه قضایی توکهور و هشتبندی، ۱۰ هزار و ۱۴۵ مترمربع از اراضی خالصه دولتی در این منطقه رفع تصرف شد. وی با بیان اینکه اراضی رفع تصرف شده در روستای امیر آباد قرار داشته است، […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: با هدف حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت المال به دستور رئیس حوزه قضایی توکهور و هشتبندی، ۱۰ هزار و ۱۴۵ مترمربع از اراضی خالصه دولتی در این منطقه رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه اراضی رفع تصرف شده در روستای امیر آباد قرار داشته است، خاطرنشان کرد: این زمین‌ها پس از استعلام از مراجع ذی صلاح و عدم احراز مالکیت متصرفین با دستور قضایی و توسط یگان حفاظت بنیاد مسکن شهرستان میناب آزادسازی و به بیت المال اعاده شده است.

قهرمانی گفت: با حضور رئیس حوزه قضایی توکهور و هشتبندی در محل مورد نظر، در خصوص تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز و اعاده این زمین‌ها به دولت تدابیر لازم اتخاد شد و اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تصرف مجدد آن‌ها صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید به صورت جدی و با تمام توان در جهت پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و دولتی تلاش کنند و مجموعه دادگستری نیز در این امر خطیر به آن‌ها کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام دستگاه‌های دولتی به مواردی نظیر تثبیت مالکیت‌ها، طرح به موقع دعاوی، ارائه دفاعیات مستدل و مستندسازی از دلایل و موارد ادعایی به منظور تسریع در برخورد قانونی با متجاوزان و افراد سودجو راهگشا خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.