حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۰۴
شناسه : 43536

رضا محمدی با اعلام خبر کاهش ۷۴ درصدی پرونده‌های مسن و معوق این حوزه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و ۱۱۰ پرونده وارد حوزه قضایی بشاریات شده و یک هزار و ۲۰۲ پرونده منتهی به صدور رای شده است. وی افزود: این در حالی است که با وجود افزایش […]

پ
پ

رضا محمدی با اعلام خبر کاهش ۷۴ درصدی پرونده‌های مسن و معوق این حوزه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و ۱۱۰ پرونده وارد حوزه قضایی بشاریات شده و یک هزار و ۲۰۲ پرونده منتهی به صدور رای شده است.

وی افزود: این در حالی است که با وجود افزایش ورودی پرونده‌ها با کاهش ۲۵ درصدی پرونده‌های در ۵ ماهه نخست سال مواجه بودیم.

رییس حوزه قضایی بشاریات ادامه داد: عملکرد مثبت ۹۲ در این حوزه در کمتر از ۵ ماه محقق شده و بیش از ۲۳ درصد از پرونده‌ها نیز در دادگاه به صلح و سازش ختم شده که بی سابقه است.

محمدی افزود: کاهش اطاله دادرسی و سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها به خصوص پرونده‌های مسن و معوق و توسعه فرهنگ صلح و سازش از اهداف اصلی حوزه قضایی بخش بشاریات است که این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.

رییس حوزه قضایی بشاریات همچنین تاکید کرد: با وجود افزایش ورودی پرونده به دادگاه عمومی بخش بشاریات در اجرای سند تحول قوه قضاییه «با تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه دادگاه عمومی بخش بشاریات، حضور و فعالیت خارج از وقت اداری، غربال و بازبینی تمامی پرونده‌ها با اولویت بخشی به تعیین تکلیف آنها» پرونده‌های مسن و معوق این حوزه از ابتدای سالجاری تا کنون ۶۷ مورد بوده که با تلاش همکاران با کاهش ۷۴ درصدی در حال حاضر به ۹ مورد رسیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.