حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۲
شناسه : 43548

حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دیدار با سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و معاونش، گفت:خدمت در نظام برای مسئولان یک سند افتخار محسوب می‌شود و مسئولیت در دستگاه قضایی که با اجرای عدالت و احقاق حق سرو کار دارد، رسالت سنگینی است. رییس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه افزایش […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دیدار با سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و معاونش، گفت:خدمت در نظام برای مسئولان یک سند افتخار محسوب می‌شود و مسئولیت در دستگاه قضایی که با اجرای عدالت و احقاق حق سرو کار دارد، رسالت سنگینی است.

رییس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه افزایش دانش حقوقی مردم در کاهش وقوع جرایم و بروز اختلافات در جامعه اثر گذار است، افزود: بسیج حقوقدانان از نهاد‌های اثر گذاری است که می‌تواند کمک کار دادگستری استان باشد.

وی اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه در استان را در سایه همفکری و همکاری نزدیک با سایر مجموعه‌ها مرتبط از جمله بسیج حقوقدان مهم برشمرد و گفت:بسیج حقوقدانان از ظرفیت بسیار خوبی در ارائه راهکار، نظریه‌های حقوقی، مشورتی و آگاهی بخش جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران در ابعاد مختف در جامعه اظهار کرد: توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار استان که غالبا افراد مومن، متدین، انقلابی و حاضر در میدان هستند از باب حقوق شهروندی دستور کار قرار گیرد.

رییس کل دادگستری زنجان از موضوعات مهم در کاهش وقوع جرایم و ورودی پرونده به دادگاه‌ها را اقدامات پیشگیرانه بیان کرد و گفت: توجه به این امرمهم که اثرگذاری بیشتر و هزینه کمتری دارد از بروز مشکلات عدیده و تحمیل هزینه به جامعه جلوگیری خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.