حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
شناسه : 43482
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه :

یک گروه سه نفره با استفاده از دستگاه‌های اسکیمر توانسته‌اند اطلاعات کارت‌های بانکی افراد را کپی و مبلغ نزدیک به 20 میلیارد ریال را از حساب‌های 90 نفر برداشت کنند.

پ
پ

به گزارش حقوق 24: به نقل از رکنا رییس پلیس استان کرمانشاه، از دستگیری یک گروه سه نفره در این منطقه خبر داد که با استفاده از دستگاه‌های اسکیمر توانسته‌اند اطلاعات کارت‌های بانکی افراد را کپی و مبلغ نزدیک به 20 میلیارد ریال را از حساب‌های 90 نفر برداشت کنند.

سردار مهدی حاجیان توضیح داد: پس از اینکه چندین شهروند به پلیس فتا مراجعه کردند و اعلام کردند که مقدار زیادی پول از حساب‌هایشان بدون اجازه برداشت شده است، تصمیم به بررسی جدی این موضوع گرفته شد.

وی افزود: کارشناسان اداره پلیس فتا پس از دریافت شکایت از 90 نفر از شهروندان کرمانشاهی، تحقیقات را با دقت آغاز کردند و متوجه شدند که یک گروه تشکیل‌شده از سه نفر با استفاده از دستگاه‌های اسکیمر توانسته‌اند حدود 20 میلیارد ریال از حساب‌های آن‌ها را برداشت کنند.

رهبر انتظامی استان کرمانشاه گفت: روش اقدام این گروه به این صورت بود که در معابر پرتردد توقف کرده، و در پوشش یک فروشگاه غذای خانگی قرار گرفته و با دستگاه اسکیمر مشتریانی که از خدمات آنجا استفاده می‌کردند را کپی کنند و سپس در شرایط مناسب مبالغ زیادی از حساب‌های آن‌ها را برداشت کنند.

حاجیان توضیح داد: ماموران پس از انجام تحقیقات و نظارت‌های مختلف، توانستند هویت و فعالیت اعضای این گروه را تشخیص داده و در یک عملیات موفق این افراد را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: احتمالاً اعضای این گروه با شکایاتی از دیگر استان‌های کشور نیز مواجه باشند. متهمانی که تاکنون مبلغ 4 میلیارد ریال از پول برداشت‌شده را خرج کرده‌اند، بازهم مبالغ متبقی را در حساب‌های خود نگه داشته‌اند و به زودی به شاکیان و مال‌باختگان خود تحویل خواهد داد.

رییس پلیس استان کرمانشاه هم به مردم توصیه کرد که هنگام خرید از مراکز معتبر خریداری کنند و هرگز رمز کارت بانکی‌شان را به دیگران اعلام نکنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.