حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
شناسه : 43422

نائب رییس انجمن وکلای دادگستری مرکز، اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ را یک ماه تا یک ماه و نیم پس از برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش، به تازگی خبر داد. آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری در سال ۱۴۰۲، روز جمعه ۱۳ مرداد، با حضور حدود ۱۱۰ هزار داوطلب در ۳۳ شهر کشور، برگزار شد. به […]

پ
پ

نائب رییس انجمن وکلای دادگستری مرکز، اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ را یک ماه تا یک ماه و نیم پس از برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش، به تازگی خبر داد.

آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری در سال ۱۴۰۲، روز جمعه ۱۳ مرداد، با حضور حدود ۱۱۰ هزار داوطلب در ۳۳ شهر کشور، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سهیل نظری، نائب رییس انجمن وکلای دادگستری مرکز، در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ اظهار کرد: برگزار کننده آزمون، سازمان سنجش است و ما باید منتظر باشیم تا این سازمان نتایج را منتشر کند. با این حال، معمولاً طبق روال گذشته، نتایج آزمون معمولاً در یک ماه تا یک ماه و نیم پس از آزمون اعلام می‌شود.

پس از آنچه که نایب رییس انجمن وکلای دادگستری مرکز اظهار کرد، انتظار می‌رود که نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ در اواخر ماه شهریور اعلام شود، زیرا آزمون در تاریخ ۱۳ مرداد برگزار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.