حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
شناسه : 43423

در راستای مراحل تحلیلی آزمون قضاوت ۱۴۰۲ (به منظور جذب عموم دانشجویان دانشگاهی و حوزویان)، جزئیات کارت شرکت به منظور مشارکت در این آزمون، در پلتفرم مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با آدرس hrtc.ir منتشر شده است. این آزمون در روز جمعه ۲۷ مرداد، به صورت متمرکز در محدوده تهران برگزار خواهد شد. اصلاحات زمانبندی آزمون […]

پ
پ

در راستای مراحل تحلیلی آزمون قضاوت ۱۴۰۲ (به منظور جذب عموم دانشجویان دانشگاهی و حوزویان)، جزئیات کارت شرکت به منظور مشارکت در این آزمون، در پلتفرم مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با آدرس hrtc.ir منتشر شده است.

این آزمون در روز جمعه ۲۷ مرداد، به صورت متمرکز در محدوده تهران برگزار خواهد شد.

اصلاحات زمانبندی آزمون قضاوت ۱۴۰۲ منجر به به تغییر تاریخ اجرای مرحله تشریحی این آزمون از ۲۰ مرداد به ۲۷ مرداد شده است.

فرآیند آغاز برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز شده و از داوطلبان خواسته شده است که حداقل یک ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون در محل برگزاری حاضر شوند.

در جلسه آزمون، به هیچ وجه استفاده از وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، پیجر، ماشین حساب و مشابه آن، مجاز نمی‌باشد و هرگونه تخلف از این ضوابط با تدابیر لازم مواجه خواهد شد.

همچنین، در زمان حضور در جلسه آزمون، الزامی است که داوطلبان پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی یا شناسنامه با عکس، و همچنین خودکار آبی یا مشکی را به همراه داشته باشند.

در پایان، مجاز است کتاب قانون بدون هرگونه حاشیه نویسی به همراه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.