حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
شناسه : 43413

رأی شعبه بدوی دیوان عدالت اداری حسب صراحت بند ب ماده 44 قانون برنامه 5 توسعه صد در صد هزینه درمانی ایثارگران شاغل و افراد تحت تکفل آنها بر عهده دستگاه اجرائی می باشد و به استناد طرح استفساریه بند ب ماده 44 قانون برنامه 5 توسعه صدرصد هزینه های درمانی ایثارگران بازشسته و افراد […]

پ
پ

رأی شعبه بدوی دیوان عدالت اداری

حسب صراحت بند ب ماده 44 قانون برنامه 5 توسعه صد در صد هزینه درمانی ایثارگران شاغل و افراد تحت تکفل آنها بر عهده دستگاه اجرائی می باشد و به استناد طرح استفساریه بند ب ماده 44 قانون برنامه 5 توسعه صدرصد هزینه های درمانی ایثارگران بازشسته و افراد تحت تکفل آنها به عهده صندوقهای بازنشستگی ذی ربط می باشد. لذا شکایت متوجه صندوق تأمین اجتماعی بوده و به استناد مقررات فوق و مواد 10 و 11 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری حکم به ورود شکایت به عدم کسر حق بیمه و استرداد حق بیمه کسر شده صادر و در مورد طرف دیگر شکایت به جهت عدم توجه قرار رد صادر و اعلام می گردد. رأی صادره ظرف 20 روز پس از ابلاغ قابل اعتراض در شعب محترم تجدید نظر دیوان عدالت اداری می باشد.
رئیس شعبه 16دیوان عدالت اداری – عبدالمنافی

رأی شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری

نظر به اینکه اعتراض تجدید نظرخواه به کیفیتی نیست که اساس استنباط شعبه بدوی را مخدوش نماید و یا سبب تزلزل نتیجتا نقض رأی معترض به شود و از آنجایی که دادنامه مورد اعتراض منطبق با موازین قانونی ازجمله مواد 44 قانون برنامه پنجم توسعه و رأی وحدت رویه شماره صادر شده است و از جهت رعایت اصول و قواعد دادرسی نیز عاری از اشکال و ایراد می باشد. لذا با رد تقاضای تجدید نظرخواهی با استناد به ماده 71 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری رأی معترض به تأیید و استوار می گردد. رأی صادره قطعی است.
رئیس شعبه 12 تجدید نظر دیوان عدالت اداری ـ مستشار شعبه
رحیمی ـ کرمی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.