حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
شناسه : 43378

 با اقدامات صورت گرفته و برگزاری جلسات کارشناسی از سوی دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی، از واردات و خرید ۷۰ دستگاه موقعیت یاب خودرو توسط این شهرداری با توجه به امکان ساخت و تولید داخل دستگاه مذکور از سوی تولیدکننده داخلی،جلوگیری شد. علاوه بر آن سایر شهرداری‌ها نیز ملزم شدند […]

پ
پ

 با اقدامات صورت گرفته و برگزاری جلسات کارشناسی از سوی دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی، از واردات و خرید ۷۰ دستگاه موقعیت یاب خودرو توسط این شهرداری با توجه به امکان ساخت و تولید داخل دستگاه مذکور از سوی تولیدکننده داخلی،جلوگیری شد.

علاوه بر آن سایر شهرداری‌ها نیز ملزم شدند که بجای خرید کالای وارداتی دستگاه‌های موقعیت یاب خارجی از نمونه‌های تولیدی ساخت داخل استفاده کنند.

گفتنی است رئیس قوه قضاییه در نشست هم اندیشی و بررسی راهکار‌های عملی تحقق شعار سال که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شد، به سازمان بازرسی ماموریت داد با واردات بی رویه کالا‌هایی که امکان ساخت و تولید آن در داخل کشور وجود دارد، برخورد کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.