حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
شناسه : 43313

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهار کرد: یکی از ابتکارات ستاد ملی صبر برگزاری پویش‌های معنوی به منظور ایجاد صلح وسازش است که خوشبختانه منجر به سازش قابل توجهی از پرونده‌ها شده است. وی هدف از اجرای این پویش‌ها را ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های قصاص عنوان کرد و ادامه […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهار کرد: یکی از ابتکارات ستاد ملی صبر برگزاری پویش‌های معنوی به منظور ایجاد صلح وسازش است که خوشبختانه منجر به سازش قابل توجهی از پرونده‌ها شده است.

وی هدف از اجرای این پویش‌ها را ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های قصاص عنوان کرد و ادامه داد: در استان کرمان نیز پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم مانند سال گذشته اجرایی شده و از آنجایی که مردم این دیار نگاه ویژه‌ای به ائمه اطهار (ع) و امام حسین (ع) دارند تاکنون در چهار پرونده قصاص رضایت قطعی حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: شعب ویژه استان کرمان موفق شدند از ابتدای ماه محرم و با آغاز این پویش تعداد ۲۶۲ پرونده را با صلح و سازش مختومه کنند همچنین تعداد ۴۹ زندانی نیز با کمک و تلاش کارکنان شورا‌های حل اختلاف، اعضا ستاد صبر و متنفذین و ریش سفیدان به آغوش خانواده‌های خویش بازگشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به اینکه یکی از صفات ارزشمند که در راس همه ارزش‌ها قرار دارد صفت عفو، گذشت و بزرگواری در برخورد‌ها است؛ گفت: یکی از بزرگترین فضایل اخلاقی، عفو و گذشت و ترک انتقام جویی به هنگام قدرت است، زیرا عفو یک نوع منش بزرگوارانه و برخورد مهر انگیز است که از سعه صدر، حلم و متانت اخلاقی سرچشمه می‌گیرد و موجب از بین رفتن روح انتقام جویی و کینه توزی می‌شود و به دنبال آن جامعه سرشار از صفا و صمیمیت خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.