حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
شناسه : 43325

یحیی جعفری در ادامه بازدید‌های مستمر، میدانی و همچنین برنامه ملاقات‌های مردمی در مجتمع‌های قضائی ۲۴ گانه تهران بزرگ، در برنامه‌ای از پیش اعلام شده به همراه معاونین و مدیران قضایی_ستادی در مجتمع قضایی شهید قدوسی حضور یافت. رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه دیدار‌های مردمی خود به همراه معاونین قضایی_ستادی در […]

پ
پ

یحیی جعفری در ادامه بازدید‌های مستمر، میدانی و همچنین برنامه ملاقات‌های مردمی در مجتمع‌های قضائی ۲۴ گانه تهران بزرگ، در برنامه‌ای از پیش اعلام شده به همراه معاونین و مدیران قضایی_ستادی در مجتمع قضایی شهید قدوسی حضور یافت.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه دیدار‌های مردمی خود به همراه معاونین قضایی_ستادی در امور کیفری، حقوقی و مدیر دفترکل محاکم (حجت‌الاسلام و المسلمین زمانی، صفوی و فلاح) با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و آسیب‌شناسی روند‌ها و رویه‌های موجود در دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، در مجتمع قضایی شهید قدوسی با شهروندان و مراجعه‌کنندگان ملاقات کردند و دستورات و ارشادات مقتضی را صادر کردند.

جعفری در این برنامه بیان کرد: از برکات دیدار مردمی، درک صحیح از درد مراجعان است. 

وی افزود: وقتی از نزدیک حس انتظار از دستگاه مجری عدالت از مردم دریافت می‌شود، احساس مسئولیت و اراده مصمم در پاسخ به آن تقویت می‌شود.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران اضافه کرد: بحمدالله علیرغم افزایش وارده و پیچیدگی پرونده‌ها و از طرفی کمبود نیرو و امکانات، همکاران با تلاش مضاعف پاسخگوی این حجم کار هستند که جای تقدیر دارد.

 جعفری خاطر نشان کرد: با توجه به انواع دعاوی حقوقی و کیفری غیر ضروری، بازنگری در مقررات و قضا زدایی از برخی از موضوعات، امروزه بیشتر احساس می‌شود تا دستگاه قضایی توان خود را در حل و فصل دعاوی مهم صرف کند.

در راستای سیاست‌های تحولی محاکم تهران در مسیر تحول و تعالی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در سال جاری بصورت برنامه ریزی شده و مستمر با حضور در مجتمع‌های قضایی، کارکنان دولت، ولی عصر (عج)، امام خمینی ره، شهید مفتح، قدس، شهید مطهری، عدالت، خانواده یک، خانواده دو، شهید صدر، بعثت، شهید بهشتی، شهید محلاتی، شهید باهنر، ویژه امور حسبی، شهید قدوسی و امام زاده قاضی صابر (ع)، مصلی تهران، مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه، زندان زنان و زندان اوین برنامه ملاقات مردمی داشته اند و پاسخگوی مراجعین مردمی بوده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.