حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
شناسه : 43317

محمد جعفر عبدالهی اظهار کرد: اجرای دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه را در دستور کار قرار داده و تا کنون از پارکینگ‌های شهرستان‌های شاهرود و دامغان بازدید کرده و در این مرحله از پارکینگ‌های شهرستان گرمسار بازدید و ساماندهی، ترخیص و تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه را مطالبه کردیم. رئیس […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی اظهار کرد: اجرای دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه را در دستور کار قرار داده و تا کنون از پارکینگ‌های شهرستان‌های شاهرود و دامغان بازدید کرده و در این مرحله از پارکینگ‌های شهرستان گرمسار بازدید و ساماندهی، ترخیص و تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه را مطالبه کردیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه در دستور کار دستگاه قضایی استان است و ضمن دعوت از مسئولین مربوطه استانی و شهرستانی و بازدید میدانی و برگزاری جلسات تصمیمات قانونی به منظور ساماندهی و تعیین تکلیف این وسایل نقلیه اتخاذ می‌شود.

عبدالهی افزود: هدف ازساماندهی پارکینگ‌ها حفظ حقوق شهروندی در باب حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت المال است تا از تضییع و تعرض مصون باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: در بازدید میدانی از پارکینگ‌های هجرت و ولی عصر (عج) گرمسار، متاسفانه متصدیان وقت تعهد و کفایت لازم در حفاظت و نگهداری از وسایل نقلیه توقیفی را ندارند.

وی ادامه داد: به همین منظور به مسئولین مربوطه دستور داده ظرف یک ماه با رعایت موازین قانونی متصدیان صالح را معرفی و تعیین کنند.

عبدالهی تصریح کرد: در توقف‌گاه‌های نگهداری وسایل نقلیه گرمسار تعداد ۲ هزار و ۷۲۳ موتور سیکلت و تعداد ۲۱۷ خودرو و مجموعاً تعداد ۲ هزار و ۹۴۰ وسیله نقلیه رسوبی و غیر رسوبی وجود دارد که ساماندهی و تعیین تکلیف آن‌ها ضرورت دارد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در مورد موتور سیکلت ۶ ماه و در خصوص خودرو یک سال از زمان امکان ترخیص چنانچه کماکان در پارکینگ بوده و مالک برای ترخیص مراجعه نکند پس از انجام تشریفات قانونی از طریق مزایده به فروش خواهد رسید.

عبدالهی با دعوت از مالکین و متصرفین قانونی وسایل نقلیه‌ای که امکان ترخیص وسیله نقلیه آن‌ها فراهم است، گفت: شهروندان برای ترخیص وسایل نقلیه خویش هرچه سریع‌تر به پارکینگ‌های سراسر استان مراجعه و نسبت به رفع توقیف وسیله نقلیه خویش اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان یادآوری کرد: توقیف وسایل نقلیه توسط مأمورین جز در موارد مصرح قانونی و یا برابر دستور مقام قضایی ممنوع است و متأسفانه با وضعیتی که در نگهداری وسایل نقلیه در شهرستان گرمسار وجود دارد باید علاوه بر تعیین تکلیف قانونی و ساماندهی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها به قید فوریت تسطیح محوطه، تفکیک صحیح و افزایش ضریب حفاظت فیزیکی و نظارتی اقدام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.