حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
شناسه : 43330

علی شعبانی در جلسه بحث و بررسی اجرای بهینه و استفاده حداکثری از ظرفیت سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با تجلیل از دستگاه‌های استان در اجرای این برنامه مهم گفت: اهمیت این سامانه به حدی است که مقام معظم رهبری در غالب حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با مفاسد اقتصادی بر آن تاکید داشته […]

پ
پ

علی شعبانی در جلسه بحث و بررسی اجرای بهینه و استفاده حداکثری از ظرفیت سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با تجلیل از دستگاه‌های استان در اجرای این برنامه مهم گفت: اهمیت این سامانه به حدی است که مقام معظم رهبری در غالب حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با مفاسد اقتصادی بر آن تاکید داشته و حتی ۲ مصوبه این سامانه در ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، یک مصوبه در هیئت وزیران و یک مصوبه هم در شورای فناوری اطلاعات دارد.

وی ادامه داد: با نگاهی به کشور‌های پیشرفته و اروپایی حتی کشور‌های حاشیه‌ای می‌بینیم که این کشور‌ها به لحاظ وسعت و جمعیت کمتر، اما به دلیل استفاده از فناور‌های نوین و هوشمندسازی خدمات به پیشرفت‌های خوبی دست یافته اند.

شعبانی اضافه کرد: قطعا با هوشمندسازی خدمات و حذف عوامل انسانی ضمن تسریع در ارائه خدمات به مردم، بستر‌های فساد در جامعه کاهش می‌یابد.

وی با تاکید بر حضور مسئولان ارشد در جلسات این سامانه، گفت: بنابراین تکلیف سنگینی در اجرای این وظیفه مهم داریم، هرچند در استان قزوین که پایلوت اجرای این طرح است اقدامات خوبی صورت گرفته، اما نیاز داریم همکاری دستگاه‌ها در تحقق اهداف این سامانه شتاب بیشتری گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین پیشگیری از مفاسدی، چون «زمین خواری، ساماندهی نحوه ارائه خدمات حوزه زمین و ساختمان، پیشگیری از تبانی و ارتشاء، جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، جلوگیری از تخریب محیط زیست، کاهش مراجعات حضوری مردم و افزایش رضایت مندی عمومی» را بخشی از اهداف این سامانه اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.