حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
شناسه : 43321

 حسن خانجانی موقر در حاشیه بازدید از مسیر روخانه شورین در روستای سنگستان، با گله مندی از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به ویژه در منطقه‌ای که به اسم کوچه باغ سنگستان معروف است، اظهار کرد: دهیار روستا و جهاد کشاورزی نسبت به این گونه ساخت و ساز‌ها باید پاسخگو باشند که چرا گزارشی از اعتراض […]

پ
پ

 حسن خانجانی موقر در حاشیه بازدید از مسیر روخانه شورین در روستای سنگستان، با گله مندی از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به ویژه در منطقه‌ای که به اسم کوچه باغ سنگستان معروف است، اظهار کرد: دهیار روستا و جهاد کشاورزی نسبت به این گونه ساخت و ساز‌ها باید پاسخگو باشند که چرا گزارشی از اعتراض اهالی ارائه نداده و خود نیز اقدامی برای مقابله با آن انجام نداده اند.

وی افزود: تصرف حریم و بستر رودخانه خلاف قانون است و باید این گونه ساخت و ساز‌ها لااقل گزارش می‌شد تا مراجع قانونی اقدامات مقتضی را انجام دهند.

دادستان همدان تصریح کرد: چگونه امکان دارد این گونه بر روی بستر رودخانه شورین در روستای سنگستان تصرف غیرقانونی رخ دهد و دهیار روستا از آن بی اطلاع بوده باشد؟

خانجانی موقر دستور داد تا آب منطقه‌ای، هرچه سریعتر حد و حدود حریم و بستر رودخانه شورین در این منطقه را بررسی و میزان تصرفات غیرقانونی را به دادستانی گزارش دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.