حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
شناسه : 43268

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی گفت: در حوزه کشاورزی از ابتدای امسال ۱۹۲ فقره تغییر کاربری بوده که پرونده قضایی تشکیل یا مستحدثات تخریب شده است. وی افزود: همچنین در حوزه راه و شهرسازی یک فقره رفع تصرف داشتیم و در […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی گفت: در حوزه کشاورزی از ابتدای امسال ۱۹۲ فقره تغییر کاربری بوده که پرونده قضایی تشکیل یا مستحدثات تخریب شده است.

وی افزود: همچنین در حوزه راه و شهرسازی یک فقره رفع تصرف داشتیم و در حوزه شرکت آب منطقه‌ای نیز هفت هزار و ۱۱۶ متر مربع از حریم و بستر رودخانه‌ها رفع تصرف و تجاوز شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی یادآور شد: در مسیر ۱۰ کیلومتری از پل شاهرود به سمت خوسف تصرفاتی انجام شده بود که رفع تصرف و بستر قانونی تعریف شد تا تعدی به این حریم نشود.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۸ مورد هم بنیاد مسکن استان رفع تصرف کرده که متراژ آن پنج هزار و ۷۴ متر مربع است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی‌راد گفت: همچنین برای مشکل ۴۰ ساله درخصوص اراضی روستای عرب آباد طبس مصوبه‌ای داشتیم که قرار شد براساس قیمت کارشناسی ۷۰ درصد تخفیف و مابقی در چند قسط اراضی به مردم واگذار شود.

وی افزود: ساخت و ساز‌های غیر ایمن در محله صفامنش نیز دغدغه‌هایی ایجاد کرده و با وجود اینکه دستور تخریب صادر شده، اما گزارش ارایه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی قانع کننده نبود لذا مقرر شد اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال و دستگاه‌های مربوطه از این محله بازدید کنند تا تصمیم قاطع به منظور ساماندهی ساخت و ساز‌های غیر ایمن گرفته شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.