حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
شناسه : 43262

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در نشست با دادیاران دادسرای دیوان عالی، بر حضور نمایندگان دادستان در شعب دیوان عالی کشور تأکید کرد و گفت: دادسرا اولین سنگر مراجعات مردم برای احقاق حق است و حضور نماینده دادستان در شعب کیفری و حقوقی به ویژه در مسائلی که به حقوق عامه بر می‌گردد، باید مورد […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در نشست با دادیاران دادسرای دیوان عالی، بر حضور نمایندگان دادستان در شعب دیوان عالی کشور تأکید کرد و گفت: دادسرا اولین سنگر مراجعات مردم برای احقاق حق است و حضور نماینده دادستان در شعب کیفری و حقوقی به ویژه در مسائلی که به حقوق عامه بر می‌گردد، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات حقوق بیت المال مدافعی در دستگاه‌های اجرایی ندارد، ادامه داد: بنده انتظار دارم در پرونده‌هایی که مربوط به حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد و پای دفاع از حقوق عامه بایستد تا در فرایند رسیدگی از دادگاه بدوی تا تجدیدنظر این حقوق تضییع نشود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: دادسرا در ارتباط با مسائل قضایی و پرونده‌ای در معیت دیوان عالی کشور است، همانگونه که در تفسیر شورای نگهبان اشاره شده است، دادیاران دادسرای عالی در واقع عضو دیوان عالی کشور هستند و نمی‌توان این عضویت را نادیده گرفت. 

رئیس دیوان عالی کشور خطاب به دادیاران دادسرای دیوان عالی خاطرنشان کرد: ارتباط نمایندگانی که از دادستانی برای نظارت بر پرونده‌ها و گزارش دهی به شعب دیوان عالی کشور می‌آیند باید تقویت شود، لذا بر این مسئولیت دقت و مراقبت کنید و هر جایی کوچکترین لغزش، تخلف و مغایرتی با قانون مشاهده کردید، موارد را اعلام کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.