حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
شناسه : 43234

حیدر آسیابی در جلسه شورای قضایی استان که به میزبانی اداره کل بازرسی برگزار شد، گفت: همه پرونده‌های اداره کل بازرسی که مربوط به مفاسد مالی و اداری است به صورت ویژه و در اولویت رسیدگی مراجع قضایی استان، قرار می‌گیرد. آسیابی با بیان اینکه سازمان بازرسی بازوی مقتدر دستگاه قضا برای مبارزه با فساد […]

پ
پ

حیدر آسیابی در جلسه شورای قضایی استان که به میزبانی اداره کل بازرسی برگزار شد، گفت: همه پرونده‌های اداره کل بازرسی که مربوط به مفاسد مالی و اداری است به صورت ویژه و در اولویت رسیدگی مراجع قضایی استان، قرار می‌گیرد.

آسیابی با بیان اینکه سازمان بازرسی بازوی مقتدر دستگاه قضا برای مبارزه با فساد اداری است افزود: تلاش ما بر قوی‌تر کردن بدنه کارشناسی این اداره در استان است تا روند شناسایی گلوگاه‌های فساد و کشف تخلفات در دستگاه‌های اجرایی با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور کارشناسان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به منظور آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با قوانین و پیشگیری از بروز تخلفات ضروری است.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این‌جلسه بر سرعت گرفتن حدنگاری و صدور سند زمین‌های کشاورزی در استان تاکید کرد و گفت: تاکنون فقط ۲۹ درصد زمین‌های کشاورزی استان سنددار شده است و برای افزایش این عدد نیاز است کمیسیون رفع تداخلات برای تعیین تکلیف زمین‌های کشاورزی زودتر تشکیل و تکلیف این زمین‌ها را مشخص کند.

مدیر کل بازرسی استان نیز در این جلسه گفت: امسال ۷۰۰ گزارش و شکایت علیه دستگاه‌های اجرایی به این اداره رسیده که تاکنون ۵۰۰ فقره از این گزارش‌ها توسط کارشناسان ما بررسی و بقیه گزارش‌ها نیز در دست اقدام است.

عبدالله آقاعلیخانی از بررسی مصوبات کارگروه تسهیل تولید نیز خبر داد و گفت: همه کارگروه تسهیل در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی به بنگاه‌های تولیدی، بررسی می‌شود که آیا در راستای تولید و اشتغال هزینه شده است یا خیر. در غیراین صورت با تشکیل پرونده به دادسرا ارجاع می‌شود.

محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان گلستان نیز در این جلسه گفت: ۸۰ درصد پرونده‌های تشکیل شده از سوی سازمان بازرسی مربوط به تضییع بیت المال است و برای بررسی این‌ حجم از تخلفات نیاز سازمان بازرسی به بدنه کارشناسی قوی یک ضرورت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.