حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
شناسه : 43230

محمد جعفر عبدالهی با دعوت از مدیران اجرایی صنعت حمایت از تولید، اشتغال و رفع موانع کسب و کار استان از شرکت تولیدی محصولات بهداشتی مشهور به پرژک بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: دستگاه قضایی استان سمنان موضوع تولید، اشتغال و کار آفرینی و بویژه حمایت از سرمایه گذار و حفظ امنیت […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی با دعوت از مدیران اجرایی صنعت حمایت از تولید، اشتغال و رفع موانع کسب و کار استان از شرکت تولیدی محصولات بهداشتی مشهور به پرژک بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: دستگاه قضایی استان سمنان موضوع تولید، اشتغال و کار آفرینی و بویژه حمایت از سرمایه گذار و حفظ امنیت فضای کسب و کار را در سراسر نقاط استان حائز اهمیت می‌داند.

وی گفت: استمرار این مهم با بازدید‌های میدانی و برگزاری جلسات مثمر ثمر به منظور حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی که سربازان گمنام عرصه تولید هستند، همراه است.

عبدالهی ادامه داد: حمایت قانونی دستگاه قضایی استان سمنان موجب حفظ اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۵۰۰ نیروی کار و امنیت سرمایه گذاری بوده و مدیران این واحد تولیدی موفق بودند تادیه حقوق و مزایای کارگران را به موقع انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به عمده مشکلات این واحد تولیدی خاطر نشان کرد: مشکل تامین منابع آبی و سوخت می‌بایست به دو صورت کوتاه و بلند مدت در اولویت انجام قرار گیرد.

عبدالهی، با اشاره به رویکرد مشکل گشایی مدیران حاضر در این بازدید گفت: با رعایت موازین قانونی تامین منابع آب در مرحله اول و در بلند مدت از محلی دیگر برآورد و همچنین افزایش میزان سوخت برای تامین دستگاه تولید برق در ساعات خاموشی به منظور تداوم در مدار قرار گرفتن کارخانه پیگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان یار و یاور بخش صنعت بوده و سعی می‌کنند با گره گشایی از مشکلات پیشروی تولید، حمایت از معیشت نیروی کار و امنیت فضای کسب و کار بیش از پیش اتفاق بیفتد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.