حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
شناسه : 43213

علیرضا احمدی منش در دیدار با ۷۵ نفر از مراجعین، ضمن بررسی مطالب مطرح شده، دستورات لازم را در چارچوب موازین قانونی و رعایت استقلال قضات صادر کرد.  در این دیدار، معاونان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز حضور داشتند و پس از شنیدن درخواست‌های شهروندان در خصوص هر یک از مطالبات مطرح […]

پ
پ

علیرضا احمدی منش در دیدار با ۷۵ نفر از مراجعین، ضمن بررسی مطالب مطرح شده، دستورات لازم را در چارچوب موازین قانونی و رعایت استقلال قضات صادر کرد.

 در این دیدار، معاونان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز حضور داشتند و پس از شنیدن درخواست‌های شهروندان در خصوص هر یک از مطالبات مطرح شده، دستورات لازم را صادر کردند.

تسریع در رسیدگی‌ها و اجرای احکام، پیگیری درخواست‌های زندانیان در زمینه اعطای مرخصی و استفاده از نهاد‌های ارفاقی و مسائل مرتبط با حقوق عامه از مهمترین خواسته‌های متقاضیان در ملاقات با دادستان بندرعباس و معاونان وی بود.

دادستان مرکز استان هرمزگان علاوه بر نشست‌های ملاقات مردمی، به صورت روزانه نیز به درخواست‌های مراجعان رسیدگی نموده و دستورات لازم برای حل مشکلات آن‌ها را صادر می‌کند.

متقاضیان دیدار مردمی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my. adliran. ir با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاونین وی ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را در میان بگذارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.