حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
شناسه : 43166

 رضا محمدی با اعلام خبر دستگیری اعضای یک باند فعال کلاهبرداری در زمینه جعل اسناد رسمی در استان‌های مختلف در شهرستان آوج استان قزوین، گفت: یک تیم حرفه‌ای فعال در زمینه جعل اسناد با شناسایی املاک بلاصاحب یا عدم اطلاع مالکان در استان‌های مختلف اقدام به تنظیم اسناد صوری انتقال در قالب صلح نامه و […]

پ
پ

 رضا محمدی با اعلام خبر دستگیری اعضای یک باند فعال کلاهبرداری در زمینه جعل اسناد رسمی در استان‌های مختلف در شهرستان آوج استان قزوین، گفت: یک تیم حرفه‌ای فعال در زمینه جعل اسناد با شناسایی املاک بلاصاحب یا عدم اطلاع مالکان در استان‌های مختلف اقدام به تنظیم اسناد صوری انتقال در قالب صلح نامه و وکالت نامه می‌کردند.

رئیس حوزه قضایی آوج ادامه داد: این افراد با حضور در دفاتر اسناد رسمی شهر‌های دور افتاده با مدارک جعلی این زمین‌ها را به نام خود کرده و به فروش می‌رساندند.

محمدی بیان کرد: بعد از مشکوک شدن عوامل دفتر اسناد رسمی و حضور نیرو‌های انتظامی مشخص شد که این افراد این بار قصد انتقال سند یک قطعه زمین واقع در استان قم را دارند که حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۳ نفر از اعضای این تیم ۷ نفره دستگیر شده اند گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری ۴ متهم دیگر که اسامی آن‌ها در اسناد وکالتی موجود می‌باشد ادامه دارد.

رئیس حوزه قضایی آوج همچنین تاکیدکرد: بعد از توقیف خودرو این افراد تعدادی مهر جعلی دفتر اسناد رسمی و سردفتری کشف و ضبط شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.