حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
شناسه : 43163

با حضور رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، دادستان مرکز استان و بیش از ۵۰ قاضی محاکم قضایی استان اندرزگاه معراج زندان مرکزی بیرجند رسما شروع به کار کرد. رئیس کل دادگستری استان در آئین افتتاحیه اندرزگاه معراج زندان مرکزی گفت: اندرزگاه معراج زندان مرکزی بیرجند بزودی در کشور نمونه خواهد شد، چون یک کار تخصصی […]

پ
پ

با حضور رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، دادستان مرکز استان و بیش از ۵۰ قاضی محاکم قضایی استان اندرزگاه معراج زندان مرکزی بیرجند رسما شروع به کار کرد.

رئیس کل دادگستری استان در آئین افتتاحیه اندرزگاه معراج زندان مرکزی گفت: اندرزگاه معراج زندان مرکزی بیرجند بزودی در کشور نمونه خواهد شد، چون یک کار تخصصی با کادری متخصص اداره می‌شود.

حجت الا سلام والمسلمین موحدی راد افزود: حوزه روحانیت متخصص که مسائل پرورشی و تربیتی، امور مذهبی و… را تبین می‌کند اندرزگاه معراج را از دیگر اندرزگاه مستثنی کرده است.

وی ادامه داد: افرادی که دست به جرم می‌زنند آشنایی و آگاهی کامل به معارف اسلامی را ندارند که در اندرزگاه معراج رشد و تربیت دینی آن‌ها بازسازی می‌شود که یکی از عوامل مهم در پیش گیری از وقوع جرم بعد از آزادی می‌باشد.

مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: امروز شاهد یک اندرزگاه ویژه در زندان مرکزی می‌باشد، اما برای راه اندازی این اندرزگاه از دی ماه سال گذشته برنامه ریزی شد تا زیر ساخت یک اندرزگاه در خور معراج داشته باشیم تا زندانی متمایز بودن آن را لمس کند.

عبدی افزود: بخشی‌های از این اندرزگاه مورد بازسازی قرار گرفت و برای تجهیز اندرزگاه معراج بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: این اندرزگاه برابر اولویت سوم از سوی سازمان زندان‌ها در قالب اصلاح و تربیت زندانیان به بهره برداری رسید.

وی گفت: در تمامی اندرزگاه‌های زندان مرکزی کار‌های فرهنگی و تربیتی انجام می‌شود، اما در اندرزگاه معراج با حضور روحانیت از حوزه علمیه متقاوت صورت می‌گیرد.

عضو شورای قضایی استان گفت: در این اندرزگاه حدود ۲۲۰ زندانی مشاوره‌های مذهبی و روان شناسی اسلامی را فرار می‌گیرند.

عبدی با اشاره به این که حوزه علمیه استان در این زمینه به خوبی زندان‌های استان را همراهی کرد افزود:، اما جامعه خیرین و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های در این زمینه داشته باشند که بتوانیم فرد سالمی را به جامعه تحویل دهیم.

وی متذکر شد: کارآفرینان، صاحبان حرفه‌های مختلف می‌توانند بعد از آزادی دست گیر این افراد باشند تا دیگر به کار‌های خلاف روی نیاورند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.