حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
شناسه : 43126

در ادامه همکاری‌های قضایی- حقوقی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان هیاتی به ریاست «مهدی امیری اصفهانی»، معاون سیاسی – امنیتی دادستان کل کشورمان به باکو سفر کرد.  در این سفر هیئت ایرانی ضمن دیدار با «کامران علی‌اف»، دادستان کل جمهوری آذربایجان در خصوص همکاری‌های قضایی و حقوقی دو کشور بویژه ابعاد مختلف […]

پ
پ

در ادامه همکاری‌های قضایی- حقوقی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان هیاتی به ریاست «مهدی امیری اصفهانی»، معاون سیاسی – امنیتی دادستان کل کشورمان به باکو سفر کرد.

 در این سفر هیئت ایرانی ضمن دیدار با «کامران علی‌اف»، دادستان کل جمهوری آذربایجان در خصوص همکاری‌های قضایی و حقوقی دو کشور بویژه ابعاد مختلف پرونده حادثه تلخ حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در ۷ بهمن ۱۴۰۱ گفت‌وگو کردند.

در این سفر که در قالب دومین دور رایزنی‌های قضایی و حقوقی انجام شد، طرفین با تاکید بر لزوم تقویت همکاری‌های دو جانبه و بررسی جامع و دقیق مسائل موجود در روابط دو جانبه، بر تعهدات بین المللی ناشی از موافقت‌نامه‌های دو جانبه و همچنین قوانین و مقررات داخلی، تصریح کردند.

در همین راستا ابعاد حقوقی و قضایی حادثه تاسفبار سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 اولین دور رایزنی‌های قضایی- حقوقی دو کشور برای رسیدگی به موضوع حادثه سفارت آذربایجان در تهران در ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.