حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
شناسه : 43124

ناصر عتباتی اظهار کرد: در ادامه صدور مجازات‌های جایگزین حبس از دادگاه‌های استان آذربایجان غربی، رئیس دادگاه بخش نازلو متهمان ۴ پرونده را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به جای حبس به مجازات‌های جایگزین حبس محکوم کرد. وی افزود: در این احکام با توجه به اینکه محکومان فاقد سابقه کیفری بودند و جهات تخفیف نیز […]

پ
پ

ناصر عتباتی اظهار کرد: در ادامه صدور مجازات‌های جایگزین حبس از دادگاه‌های استان آذربایجان غربی، رئیس دادگاه بخش نازلو متهمان ۴ پرونده را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به جای حبس به مجازات‌های جایگزین حبس محکوم کرد.

وی افزود: در این احکام با توجه به اینکه محکومان فاقد سابقه کیفری بودند و جهات تخفیف نیز وجود داشت و پیش بینی اصلاح مرتکبان می‌رفت، قاضی شعبه محکومان این پرونده را به جای حبس به مجازات‌های جایگزین از جمله تهیه و تحویل ۲۰۰ تن شن و ماسه به شهرداری نوشین شهر جهت استفاده در احداث پارک و جنگل کاری، تهیه یک سطل رنگ ۲۰ کیلویی به منظور استفاده شهرداری نوشین شهر در زنگ آمیزی جداول، تهیه دو عدد تابلو نشان دهنده محل‌های خطر آفرین جاده‌ای و نصب در محل‌های تعیینی توسط پلیس راه نوشین شهر، کاشت یکصد اصله درخت غیر مثمر در طرح جنگل کاری ادارات منابع طبیعی و محیط زیست در حوزه قضایی نازلو و تهیه و نصب یک عدد تابلو اعلانات مشخص کننده اطلاعات مناطق تحت حفاظت اداره محیط زیست محکوم کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با ابراز خرسندی از صدور احکام جایگزین حبس توسط قضات استان این امر را حاکی از نگاه اصلاحی این قضات با استفاده از ظرفیت‌های قانونی دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.