حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
شناسه : 43075

علیرضا باوی در جلسه‌ای که با هدف شناسایی موانع موثر در ایجاد بستر و راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین برگزار شد، با تاکید بر این‌که حفاظت از منابع طبیعی استان امری ضروری است، افزود: تاخیر در راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین تضییع حقوق بیت المال است. این سامانه ابزاری جهت ایجاد ارتباط میان سازمان‌های […]

پ
پ

علیرضا باوی در جلسه‌ای که با هدف شناسایی موانع موثر در ایجاد بستر و راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین برگزار شد، با تاکید بر این‌که حفاظت از منابع طبیعی استان امری ضروری است، افزود: تاخیر در راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین تضییع حقوق بیت المال است. این سامانه ابزاری جهت ایجاد ارتباط میان سازمان‌های متولی صدور مجوز و مردم است که به تسهیل امور کمک می‌کند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مسئول باید با ایجاد هماهنگی و اهتمام هر چه بیشتر، مجدانه نسبت به تهیه نقشه‌های اراضی تحت مالکیت، تبدیل نقشه ها، رفع تداخلات، حد نگاری و سایر موارد مطالبه شده از آن مرجع جهت بارگذاری در سامانه پنجره واحد زمین اقدام و ضمن ارائه آن به اداره کل فناوری اطلاعات استان، نتیجه اقدامات را به این معاونت نیز گزارش کنند.

باوی گفت: مدیریت درخواست متقاضیان خدمات حوزه زمین و مدیریت فرآیند‌های بین دستگاهی مختلف نیز از طریق این سامانه امکان پذیر است.

در آخرین جلسه هماهنگی راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین استان خوزستان که با حضور ۱۵ سازمان ذی ربط در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد، دستگاه‌های مجری و متولی اجرای پنجره واحد مدیریت زمین در استان گزارش اقدامات انجام شده را ارائه کردند.

در این جلسه با بررسی آخرین اقدامات دستگاه‌های مسئول و متولی امر در این سامانه، نقایص هر یک از دستگاه‌ها به تفکیک استخراج و مقرر شد که حداکثر ظرف یک هفته نواقص مرتفع و آخرین اقدامات به این معاونت گزارش شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.