حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
شناسه : 43073

یحیی جعفری در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی خود از مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ این بار از مجتمع قضایی شهید کچویی (ویژه زندانیان) بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران قضایی و اداری و برخی از مراجعین مردمی، در جریان کم و کیف خدمت رسانی به مردم و مراجعان قرار گرفت. رئیس کل […]

پ
پ

یحیی جعفری در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی خود از مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ این بار از مجتمع قضایی شهید کچویی (ویژه زندانیان) بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران قضایی و اداری و برخی از مراجعین مردمی، در جریان کم و کیف خدمت رسانی به مردم و مراجعان قرار گرفت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد قابل توجه سرپرست و همکاران قضایی و اداری در این مجتمع بیان کرد: به اهداف مندرج در دستورالعمل تشکیل مجتمع دست یافته ایم و مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها به شدت کاهش یافته و در اسرع زمان ممکن نسبت به وضعیت زندانیان تعیین تکلیف می‌شود.

رئیس کل محاکم تهران در بازدید از شعبه صلح و سازش شورای حل اختلاف مستقر در مجتمع، از توفیق سازش با درصد بالا ابراز خرسندی کرد و از تلاش همکاران این واحد قضایی قدردانی کرد.

وی در این بازدید گفت: رسیدگی سریع، دقیق و تعیین مجازات‌های متناسب موجب بازدارندگی و عدم تکرار و اصلاح مجرمین می‌شود.

در این برنامه که با هدف ارزیابی میدانی عملکرد کمی و کیفی شعب، پیگیری نظم و انضباط اداری، بررسی نحوه اجرای راهکار‌های کاربردی در جهت بهبود عملکرد و ارائه خدمات، رضایتمندی مراجعان به دستگاه قضایی، پاسخگویی حضوری به مشکلات همکاران قضایی و اداری، تکریم ارباب رجوع و بررسی نقاط قوت و ضعف مجتمع در راستای رسیدن به اهداف مندرج در سند تحول قضایی و برنامه‌های تحولی در مجتمع‌های قضایی تهران انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین علی زمانی معاون قضایی ستادی رئیس کل محاکم در امور کیفری و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم تهران، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را همراهی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.