حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
شناسه : 43034

حیدر آسیابی شامگاه یکشنبه در جمع نمازگزاران مسجد گلشن گرگان گفت: این دیدار‌ها در ادامه تلاش‌های دادگستری استان برای پیگیری حقوق عمومی در محله‌ها با محوریت مساجد است. وی افزود: ایجاد بستر برای دسترسی راحت‌تر مردم به مسئولان قضایی استان و بررسی میدانی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی محلات از اهداف این دیدار‌ها در مساجد است. […]

پ
پ

حیدر آسیابی شامگاه یکشنبه در جمع نمازگزاران مسجد گلشن گرگان گفت: این دیدار‌ها در ادامه تلاش‌های دادگستری استان برای پیگیری حقوق عمومی در محله‌ها با محوریت مساجد است.

وی افزود: ایجاد بستر برای دسترسی راحت‌تر مردم به مسئولان قضایی استان و بررسی میدانی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی محلات از اهداف این دیدار‌ها در مساجد است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در مسجد گلشن نیز مشکلات محله بررسی و پرونده حقوق عامه در دادستانی مرکز استان برای مطالبه حقوق عامه از دستگاه‌های مرتبط برای رفع این مشکلات تشکیل شد.

وی افزود: در این میز خدمت در مسجد درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی متقاضیان، پیگیری و دستور‌های قضایی متناسب صادر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پیگیری‌های انجام شده برای درخواست‌های مردمی ارائه شده در میز خدمت، در سامانه سامع قوه قضاییه درج می‌شود و افراد می‌تواند از نتیجه پیگیری درخواست‌هایی که مطرح کرده اند، مطلع شوند.

دادستان، معاونان قضایی رئیس کل دادگستری استان و مدیران کل دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان نیز در میز خدمت قضایی حضور داشتند و پاسخگوی مردم بودند.

ورود رئیس کل دادگستری استان به مشکل ۱۸ ساله تعدادی از مراجعه کنندگان که از آزادشهر خود را به میز خدمت دادگستری رسانده بودند و کمک به بازگشت به مدرسه یک کودک با دستور دادستان از جمله پیگیری‌های تقاضا‌های مراجعان در این دیدار مردمی بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.