حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
شناسه : 43022

 محمد جعفر عبدالهی در اجرای دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه، به مدت ۵ ساعت از محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در شهرستان‌های شاهرود و دامغان بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با عنایت به دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه صادره از سوی رئیس […]

پ
پ

 محمد جعفر عبدالهی در اجرای دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه، به مدت ۵ ساعت از محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در شهرستان‌های شاهرود و دامغان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با عنایت به دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه صادره از سوی رئیس قوه قضاییه و به منظور حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت المال، بازدید از پارکینگ‌های نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در شهرستان‌های شاهرود و دامغان انجام شد.

وی ادامه داد: وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قوانین از قبیل قانون مجازات اسلامی، قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، قانون امور گمرکی، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده که تسریع در ساماندهی آن وسایل نقلیه و نحوه نگهداری آن‌ها، پیگیری می‌شود.

عبدالهی با اشاره به بخشی از تکالیف ضابطین عام در این دستور العمل افزود: توقیف وسایل نقلیه توسط مأمورین جز در موارد مصرح قانونی و یا برابر دستور مقام قضایی ممنوع است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این بازدید، دستور ساماندهی وسایل نقلیه موتوری اعم از رسوبی و غیر رسوبی را صادر کرد و گفت: در شهرستان‌های شاهرود و دامغان دستور ساماندهی تعداد ۲ هزار و ۹۲۳ وسیله نقلیه و تعداد یک هزار و ۲۶۴ مورد موتورسیکلت و خودرو رسوبی و غیر رسوبی و مجموعا ۴ هزار و ۱۸۷ مورد وسیله نقلیه موتوری صادر و تعیین تکلیف قانونی شد.

عبدالهی، با دعوت از مسئولان متولی این دستورالعمل اعم از معاون قضایی رییس کل، رییس پلیس راهور استان، مدیران راه و شهرسازی شرق استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مسئولان قضایی، اجرایی و انتظامی و راهور شهرستان‌های شاهرود و دامغان پس از بازدید، در جلسه‌ای گفت: با کارگروهی که در استان سمنان در خصوص ساماندهی این توقف‌گاه‌ها طبق دستورالعمل، تشکیل شده و با بازدید میدانی به عمل آمده، باید دستگاه‌های مسئول ظرف مهلت ۳ ماه آینده نسبت به تسطیح محوطه، ساماندهی، تفکیک، نگهداری صحیح از وسایل نقلیه اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.