حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
شناسه : 42970

حسن خانجانی موقر در شورای ترافیک با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات ترافیکی این شهر به صورت نقطه‌ای قابل حل است، گفت: خارج شدن مطب پزشکان از رینگ اول شهر نیز می‌تواند تا حدودی از حجم ترافیکی بکاهد. دادستان همدان با انتقاد از اینکه قرار بود در میدان آرامگاه توقف خودرو نباشد، اما اجرا […]

پ
پ

حسن خانجانی موقر در شورای ترافیک با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات ترافیکی این شهر به صورت نقطه‌ای قابل حل است، گفت: خارج شدن مطب پزشکان از رینگ اول شهر نیز می‌تواند تا حدودی از حجم ترافیکی بکاهد.

دادستان همدان با انتقاد از اینکه قرار بود در میدان آرامگاه توقف خودرو نباشد، اما اجرا نمی‌شود، تصریح کرد: این طرح باید تا زمان اجرایی شدن پارک حاشیه‌ای مکانیزه شهرداری، با عامل انسانی انجام شود.

خانجانی موقر با بیان اینکه مردم از ترافیک در میدان آرامگاه، سیزده خانه و برخی نقاط شهر کلافه اند، افزود: همچنین ضروری است برای ممانعت از ورود موتورسیکلت به پارک‌ها از نصب تابلو و موانع فیزیکی استفاده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.