حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
شناسه : 42992

 رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هماهنگی مقام قضایی و طی دو عملیات موفق در مناطق غربی استان، بیش از ۱۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ، کشف و ضبط شد.  مجتبی قهرمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: مأموران دریابانی بندرلنگه و سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند با هماهنگی […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هماهنگی مقام قضایی و طی دو عملیات موفق در مناطق غربی استان، بیش از ۱۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ، کشف و ضبط شد. 

مجتبی قهرمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: مأموران دریابانی بندرلنگه و سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند با هماهنگی رئیس حوزه قضایی پارسیان ضمن اجرای عملیاتی منسجم و ضربتی در سواحل این شهرستان، ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی در ادامه افزود: سوداگران مرگ قصد داشتند این محموله مواد مخدر را پس از انتقال از طریق دریا به سواحل استان هرمزگان در سراسر کشور توزیع کنند که خوشبختانه با اجرای این عملیات توسط حافظان امنیت کشور در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.

قهرمانی تصریح کرد: در جریان این عملیات، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر نیز توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: یک نفر از سوداگران مرگ در این رابطه دستگیر شده که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت می‌باشد.

وی همچنین از کشف بیش از ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بندرخمیر خبر داد و تأکید کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ و مخلین نظم و امنیت عمومی در اولویت دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار دارد و در مسیر مقابله با آنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.