حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
شناسه : 42928

 رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر این که فردی خود را بازرس قوه قضاییه معرفی و در صدد سوءاستفاده است، با تلاش و پیگیری شبانه روزی کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، این فرد شناسایی و دستگیر شد. حیدر آسیابی با بیان این که این فرد با این ادعا که […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر این که فردی خود را بازرس قوه قضاییه معرفی و در صدد سوءاستفاده است، با تلاش و پیگیری شبانه روزی کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، این فرد شناسایی و دستگیر شد.

حیدر آسیابی با بیان این که این فرد با این ادعا که سمت ویژه‌ای در قوه قضاییه دارد و می‌تواند در پرونده‌ها اعمال نفوذ کند از مردم کلاهبرداری می‌کرد، افزود: پس از بررسی‌ها مشخص شد این فرد هیچ ارتباط یا آشنایی با دستگاه قضایی ندارد و بازنشسته یکی از دستگاه‌های اجرایی‌های استان است.

رئیس کل دادگستری گلستان به مراجعان دستگاه قضایی توصیه کرد: پرونده‌های خود را از مسیر قانونی دنبال کنند.

شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.