حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
شناسه : 42875

روسای دادگستری، دادستان‌ها و قضات حوزه‌های قضایی بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان، امیدیه و رامشیر با حضور در زندان ماهشهر با مددجویان حوزه‌های قضایی خود دیدار و پس از رسیدگی به درخواست‌های آنان، دستورات لازم را صادر کردند.  در این دیدار چند ساعته که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس کل دادگستری استان برگزار […]

پ
پ

روسای دادگستری، دادستان‌ها و قضات حوزه‌های قضایی بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان، امیدیه و رامشیر با حضور در زندان ماهشهر با مددجویان حوزه‌های قضایی خود دیدار و پس از رسیدگی به درخواست‌های آنان، دستورات لازم را صادر کردند. 

در این دیدار چند ساعته که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، درخواست ۳۵ نفر از زندانیان به صورت حضوری و چهره به چهره و سایر درخواست‌ها نیز به صورت مکتوب، مورد رسیدگی قرار گرفت. 

این برنامه به دستور رئیس دادگستری استان خوزستان و تدبیر مدیرکل زندان‌های استان و در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه در راستای ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان برگزار شد و در ابتدای جلسه، سیاست‌های قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامنینی و تربیتی توسط رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل زندان‌های استان تبیین و تشریح شد. 

استمرار بازدیدها، استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در جرائم مشمول این قانون و استفاده از ظرفیت تسهیلات ارفاقی در راستای ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، از موارد مورد تاکید در این دیدار ویدئو کنفرانسی بود. 

در پایان این رسیدگی، با مرخصی ۳۵ نفر، پایان حبس ۵ نفر، اشتغال به‌کار سه نفر، تمدید اشتغال ۱۰ نفر، استفاده از پابند الکترونیک برای دو نفر و آزادی مشروط دو نفر از مددجویان موافقت شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.