حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
شناسه : 42889

سید صادق سعادتیان در اولین همایش ملی (تحول آفرینی در ثبت شرکت‌ها که بارویکرد کار آمدی و رشد تولید) برگزار شد، با تسلیت ایام محرم و خیرمقدم به میهمانان و حضار، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک سازمانی حاکمیتی در قوه قضاییه است که به وسعت تمام کشور ارائه خدمات دارد. وی افزود: یکی از […]

پ
پ

سید صادق سعادتیان در اولین همایش ملی (تحول آفرینی در ثبت شرکت‌ها که بارویکرد کار آمدی و رشد تولید) برگزار شد، با تسلیت ایام محرم و خیرمقدم به میهمانان و حضار، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک سازمانی حاکمیتی در قوه قضاییه است که به وسعت تمام کشور ارائه خدمات دارد.

وی افزود: یکی از خدمات این سازمان بزرگ ثبت شرکت‌ها است.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ثبت اسناد و املاک انجام می‌شود تا صاحبان املاک بتوانند با امنیت کامل سرمایه گذاری و ثبت شرکت کنند.

سعادتیان عنوان کرد: براساس وظیفه‌ای که قانونگذار برعهده سازمان ثبت گذاشته است، این سازمان مرجع رسمی ثبت شرکت و ایجاد شناسنامه ملی برای شخصیت‌های حقوقی است.

وی با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید در سال ۱۴۰۲ با توجه به شعار مقام معظم رهبری، افزود: ما مرجع رسمی (ثبت شرکت ها، موسسات غیر تجاری، ثبت نام تجاری و…) و نظارت بر حیات و ممات شرکت‌ها هستیم.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: شرکت‌های صوری مستند به قانون مالیات‌های مستقیم و با نگاه ویژه ریاست سازمان ثبت اسناد از حوزه فعالت خارج شدند البته این تکلیف قانونی ما بود، اما با تاکید و توجه ریاست سازمان محقق شد.

سعادتیان با اشاره به اینکه هرمانعی موجب طولانی شدن ثبت شرکت‌ها می‌شود را رفع می‌کنیم، افزود: در وهله اول با قانون، در نبود قانون با همکاری معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی و پیشنهاد برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم.

وی گفت: در بحث پلمب دفاتر روزانه، کل و … موضوع ثبت اسناد با هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط مانند سازمان امور مالیاتی دفاتر فیزیکی ثبت اسناد را به دفاتر الکتریکی تبدیل می‌کنیم. 

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: با تعامل با سازمان امور اقتصادی و مجلس انقلابی و تعیین تکلیف لایحه پیشنهادات سازمان ثبت تبدیل به قانون و خدمات بصورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تاکید ریاست سازمان ثبت بر ثبت شرکت‌ها در همان روز تقاضا اعلام کرد: کارگروه رفع موانع تولید و موانع ثبت شرکت‌ها با مسئولیت رئیس ثبت هر استان تشکیل می‌شود تا برای سرمایه گذاری در تولید و فعالان اقتصادی زمینه فعالیت بیشتر را فراهم کنیم. 

سعادتیان ادامه داد: با این اقدامات حیله و ترفند دشمنان برای تحریم و توقف فعالیت اقتصادی در کشور را بی اثر می‌کنیم.

وی افزود: از امروز به فکر هستیم تا با همت همگانی بتوانیم در سال‌های آتی امنیت و تعداد فضا‌های کسب و کار را تا رسیدن به ۱۰ رده اول دنیا بالا برویم.

وی با بیان اینکه طراحی نرم افزار هوشمند را در دستور کار داریم، اعلام کرد: بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کنیم تا حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم این موضوع را عملیاتی کنیم.

سعادتیان همچنین بیان کرد: امیدواریم تا در سریع‌ترین زمان و با صحیح‌ترین روش بتوانیم خادم خوبی برای مردم باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.