حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
شناسه : 42892

صبح روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۵ جلسه مشورتی رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در خصوص ۵ پرونده مهم سطح استان با حضور تعدادی از مسئولین قضایی سطح استان، کارشناسان پرونده‌ها و ضابطین قضایی مربوطه در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان برگزار شد. ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری […]

پ
پ

صبح روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۵ جلسه مشورتی رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در خصوص ۵ پرونده مهم سطح استان با حضور تعدادی از مسئولین قضایی سطح استان، کارشناسان پرونده‌ها و ضابطین قضایی مربوطه در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان برگزار شد.

ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان در ابتدای جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات مشورتی که مورد تاکید مسئولین عالی قوه قضاییه هم است گفت: این جلسات مشورتی به خوبی جا افتاده و قاعده‌مند شده است.

عتباتی افزود: با توجه به تنوع جرایم و موضوعات در سطح استان برگزاری این جلسات مشورتی و نظارتی بسیار موثر بوده و خروجی و نتایج مطلوبی را به همراه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: این جلسات آثار و برکات قابل توجهی در موضوعات مختلف به همراه دارد که مهمترین آن جنبه ((وشاورهم فی الامر)) است که مورد تاکید قرآن کریم می‌باشد و کمک می‌کند تصمیمات با صحت و دقت و سرعت بالا اتخاذ شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: از دیگر آثار مطلوب جلسات مشورتی برخورد‌های بازدارنده و قاطع در خصوص افرادی است که امنیت و آرامش روانی مردم را به مخاطره می‌اندازد.

دیگر موضوعی که مورد تاکید عتباتی قرار گرفت استرداد اموال حاصل از جرایم به صاحبان و مالکان آنهاست و باید در سریعترین زمان ممکن در خصوص اعاده اموال مردم از اختیار بزهکاران اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه به اطلاع رسانی اقدامات مجرمانه تعدادی از افرادی که اموال مردم را با عناوین مختلف از دست آن‌ها خارج کرده اند هم تاکید کرد و گفت: باید مردم مطلع شوند که دستگاه قضایی در خصوص احقاق حقوق آن‌ها و بازگرداندن اموالشان و برخورد قاطع با بزهکاران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

عتباتی در پایان برگزاری جلسات مشورتی را حائز اهمیت دانست و گفت: این جلسات مشورتی تصمیمات اتخاذ شده را مقرون به صحت، دقت و سرعت می‌کند و در واقع یک نوع کمک علمی، فنی، و تخصصی محسوب می‌شود.

این جلسه پس از ۴ ساعت بحث و تبادل نظر در خصوص ۵ پرونده مهم سطح استان با مصوبات مهم و تصمیمات لازم به کار خود خاتمه داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.