حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
شناسه : 42866

 در راستای برنامه‌های قوه‌قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به وضعیت قضایی مددجویان، علیرضا احمدی منش “دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان” از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد.  دادستان مرکز استان هرمزگان ضمن حضور در اماکن و فضا‌های مختلف زندان بندرعباس در جریان اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی قرار گرفت. وی […]

پ
پ

 در راستای برنامه‌های قوه‌قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به وضعیت قضایی مددجویان، علیرضا احمدی منش “دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان” از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد. 

دادستان مرکز استان هرمزگان ضمن حضور در اماکن و فضا‌های مختلف زندان بندرعباس در جریان اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی قرار گرفت.

وی در ادامه باحضور درون بند‌ها به صورت چهره به چهره با مددجویان به دیدار و گفت‌وگو پرداخت و مشکلات قضایی آنان را بررسی کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان در پایان بازدید خود با برپایی میز خدمت در محل نمازخانه زندان بندرعباس، مشکلات و درخواست‌های ۱۳۰ نفر از مددجویان را مورد بررسی قرار داد و در این رابطه نیز دستورات مختلفی برای کمک به زندانیان و بهره مندی آن‌ها از ارفاقات قانونی صادر کرد.

در جریان این دیدار، زندانیان تقاضا‌های خود را در خصوص مسائل مختلف از جمله اعزام به شعبه شورای حل اختلاف زندان جهت صلح و سازش، استفاده از پابند الکترونیک و اشتغال به کار، پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات، آزادی مشروط، حضور در کارگاه‌های حرفه آموزی و اعزام به مرخصی مطرح کردند و همچنین لوایح تعدادی از زندانیان نیز جهت اقدام در دادسرا اخذ شد.

دادستان مرکز استان هرمزگان در حاشیه بازدید از زندان بندرعباس با اشاره به دستورالعمل و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر کاهش جمعیت کیفری، گفت: در راستای این سیاست ها، در جلسات هفتگی در دادسرای بندرعباس و با حضور معاونین دادستان و قضات، تمام شاخصه‌های مربوط به کنترل و کاهش جمعیت کیفری اعم از نحوه صدور قرارها، ارفاقات قانونی و … مورد بررسی قرار می‌گیرد و در ادامه نیز مصوباتی برای اجرای این سیاست نهایی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.