حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
شناسه : 42825

 ۹ هزار و ۳۲۷ مورد ملاقات مردمی مقامات قضایی استان با شهروندان در تیرماه سال جاری برگزار شده که از این تعداد ۳۴۱ مورد مربوط به رئیس کل دادگستری استان کرمان بوده است. از مجموع ملاقات‌های مردمی انجام شده از سوی مقامات قضایی استان با مردم، ۴۶۰ مورد نیز مربوط به دادستان عمومی و انقلاب […]

پ
پ

 ۹ هزار و ۳۲۷ مورد ملاقات مردمی مقامات قضایی استان با شهروندان در تیرماه سال جاری برگزار شده که از این تعداد ۳۴۱ مورد مربوط به رئیس کل دادگستری استان کرمان بوده است.

از مجموع ملاقات‌های مردمی انجام شده از سوی مقامات قضایی استان با مردم، ۴۶۰ مورد نیز مربوط به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بوده است و نشست‌های ملاقات مردمی در شهرستان‌های استان کرمان نیز با حضور روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها برگزار می‌شود.

 نشست‌های ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان و دادستان مرکز استان، سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود علاوه بر ملاقات‌های مردمی هفتگی، رئیس کل دادگستری استان کرمان و مقامات ارشد قضایی در سطح استان به صورت روزانه به درخواست‌های ملاقات کنندگان رسیدگی می‌کنند.

تسریع و دقت در رسیدگی با ۲۵ درصد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ با ۲۲ درصد، دعاوی ثبتی با ۱۷ درصد، اختلافات خانوادگی با ۱۰ درصد و درخواست مرخصی از زندان با ۹ درصد، بیشترین درخواست‌های مراجعه کنندگان در ملاقات با مقامات قضایی استان کرمان بوده است.

مشکلات زندانیان، کمک به خانواده زندانی، مشکلات تولیدی، اعتراض به بازداشت، عدم انجام امورات اداری مدیران اجرایی و دعاوی مالی از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست‌های ملاقات مردمی مقامات قضایی استان با مردم در تیرماه سال جاری بوده است.

نتایج مربوط به درخواست‌های مراجعه کنندگان در ملاقات‌های مردمی به صورت تلفنی، حضوری و پیامکی به شهروندان اطلاع داده می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.