حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
شناسه : 42828

حجت‌الاسلام و المسلمین اسداله جعفری همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت از شرکت صاایران بازدید کردند.  رئیس کل دادگستری اصفهان در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان شرکت تولیدی صا‌ایران بیان کرد: مدیران و کارکنان شرکت صا‌ایران با دانش، تلاش و کار جهادی، علی‌رغم […]

پ
پ

حجت‌الاسلام و المسلمین اسداله جعفری همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت از شرکت صاایران بازدید کردند. 

رئیس کل دادگستری اصفهان در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان شرکت تولیدی صا‌ایران بیان کرد: مدیران و کارکنان شرکت صا‌ایران با دانش، تلاش و کار جهادی، علی‌رغم وجود محدودیت‌ها توانستند نقش به‌سزایی در چرخه تولید کشور ایفا کند و بسیاری از تولیدات این شرکت قابل رقابت با تولیدات مشابه کشور‌های پیشرفته است.

وی افزود: کارگران و مدیران عرصه تولید رزمندگان و فرماندهان جنگ اقتصادی هستند که با الگوپذیری از دوران هشت‌ساله دفاع مقدس، فعالیتی جهادی و مقدس دارند چرا که کار و فعالیت آنان موجبات اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری دست‌یابی متخصصان و مهندسان ایرانی به بسیاری از یافته‌های علمی و تولیدات مبتنی بر تکنولوژی روز را از برکات انقلاب و مرهون خون شهدا و تکیه بر استعداد‌های جوانان دانست و تاکید کرد: رمز موفقیت و پیشرفت در همه عرصه‌ها تدبیر، تلاش و توکل است و در هر زمینه‌ای که این سه مفهوم به درستی و کامل پیاده شود سرعت دستیابی به اهداف بسیار زیاد خواهد شد.

 در این جلسه مدیران این شرکت تولیدی به بیان برخی از موانع در مسیر تولید پرداختند و رئیس دستگاه قضایی استان نیز دستوراتی در جهت پیگیری و رفع این موانع صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.