حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
شناسه : 42804

هیئت وزیران در جلسه مورخ 16/1/1385 بنا به پیشنهاد وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد جزء «ج» بند (11) تبصره (2) قانون بودجه سال 1385 کل کشور آیین نامه نحوه استفاده از وجوه اداره […]

پ
پ

هیئت وزیران در جلسه مورخ 16/1/1385 بنا به پیشنهاد وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد جزء «ج» بند (11) تبصره (2) قانون بودجه سال 1385 کل کشور آیین نامه نحوه استفاده از وجوه اداره شده موضوع جزء یادشده را به شرح زیر تصویب نمود:

آیین نامه اجرایی نحوه استفاده از وجوه اداره شده موضوع جزء «ج» بند (11) تبصره (2) قانون بودجه سال 1385 کل کشور
مصوب 1385,01,16

ماده 1ـ مبلغ یک هزار و دویست میلیارد (000،000،000،200،1) ریال وجوه اداره شده موضوع جزء «ج» بند (11) تبصره (2) قانون بودجه سال 1385 کل کشور در اختیار وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرد تا به صورت وام قرض الحسنه با حداقل کارمزد به دانشجویان واجد شرایط پرداخت گردد.

ماده 2ـ وزارتخانه ها و دستگاه موضوع ماده (1) مکلفند در قرارداد منعقده با صندوقهای رفاه، نحوه تضمین تسهیلات، مدت و نحوه پرداخت آن را مشخص نمایند.

ماده 3ـ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مکلف است ظرف یک هفته پس از ابلاغ این آیین نامه، سهم تسهیلات هریک از دستگاههای یادشده را پس از اخذ نظرات و آمار دانشجویان واجد شرایط ثبت نام شده در سال 1384 تعیین و اعلام نماید.

تبصره ـ دانشجویانی می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند که برای تحصیل موظف به پرداخت شهریه می باشند.

ماده 4ـ وزارتخانه ها و دستگاه موضوع ماده (1) این آیین نامه مکلفند پس از وصول اصل وام پرداختی به دانشجویان، مبالغ مذکور را به حساب خزانه واریز نمایند.

ماده 5ـ دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی ذی ربط مکلف است افراد متقاضی استفاده از وام را به صندوق رفاه مربوط معرفی نماید و صندوق پس از اخذ تعهدات لازم از دانشجو در چارچوب مقررات مورد عمل خود نسبت به واریز وام به حسابی که آموزش دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی ذی ربط اعلام می نماید بابت شهریه دانشجو اقدام خواهد کرد.

ماده 6ـ گزارش عملکرد این آیین نامه هر شش ماه یکبار توسط هریک از صندوقهای رفاه دانشجویان به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ارسال می گردد.

پرویز داودی – معاون اول رئیس جمهور

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.