حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
شناسه : 42816

هیئت وزیران در جلسه مورخ 16/1/1385 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تربیت بدنی و به استناد بند «ط» تبصره (14) قانون بودجه سال 1385 کل کشور آیین نامه اجرایی بند یادشده را به شرح زیر تصویب نمود: آیین نامه اجرایی بند «ط» تبصره (14) قانون بودجه سال 1385 […]

پ
پ

هیئت وزیران در جلسه مورخ 16/1/1385 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تربیت بدنی و به استناد بند «ط» تبصره (14) قانون بودجه سال 1385 کل کشور آیین نامه اجرایی بند یادشده را به شرح زیر تصویب نمود:

آیین نامه اجرایی بند «ط» تبصره (14) قانون بودجه سال 1385 کل کشور
مصوب 1385,01,16

ماده 1ـ از ابتدای سال 1385 شرکت دخانیات ایران مکلف است قیمت فروش هر نخ سیگار تولیدی خود را به میزان ده درصد افزایش داده و درآمد حاصل از این افزایش را به صورت ماهانه حداکثر تا پانزدهم ماه بعد به حساب درآمد عمومی ردیف 160117 قسمت سوم قانون بودجه سال 1385 کل کشور واریز کند.

تبصره 1ـ قیمت سیگار تولیدی داخلی که از اول فروردین سال 1385 یا بعد از آن مبنای فروش سیگار به عاملان می باشد، در محاسبه افزایش قیمت موضوع این آیین نامه ملاک عمل قرار می گیرد.

تبصره 2ـ درصورت عدم واریز وجه توسط شرکت دخانیات ایران در موعد مقرر، وزارت امور اقتصادی و دارایی به طور علی الحساب مبلغ افزایش را مستقیماً از هریک از حسابهای شرکت مذکور برداشت و به حساب مربوط واریز میکند.

ماده 2ـ تمامی واردکنندگان سیگار (اشخاص حقیقی و حقوقی) مکلفند بیست درصد قیمت سیگار وارداتی براساس قیمت FOB را افزایش و هنگام ترخیص از گمرک به حساب درآمد عمومی ردیف 160117 قسمت سوم قانون بودجه سال 1385 کل کشور واریز کنند. گمرک ایران مکلف است پس از حصول اطمینان از واریز مبالغ مذکور نسبت به ترخیص محموله وارداتی سیگار اقدام کند.

ماده 3ـ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تا سقف دو هزار و پانصد میلیارد ریال از محل ردیف 503874 را به ترتیب با سهمهای هفتاد و پنج و بیست و پنج درصد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تربیت بدنی اختصاص می دهد تا بر طبق مفاد موافقتنامه مبادله شده با دستگاههای اجرایی مربوط، صرف توسعه مبارزه با دخانیات، گسترش شبکه بهداشتی ـ درمانی درچارچوب طرح جامع شبکه بهداشتی ـ درمانی کشور، کمک به تحقیقات در مورد بیماریهای ناشی از استعمال سیگار، کنترل بیماریهای سل و سرطان، بیماریهای ریوی و گسترش فضاهای ورزشی شود.

ماده 4ـ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تربیت بدنی موظفند چگونگی عملکرد و نتایج حاصل از اقدامات مندرج در ماده (3) را در مقاطع سه ماهه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گزارش نمایند تا برپایه آن سازمان مذکور تخصیص اعتبار ردیف 503874 را متناسب با وصولی که به تأیید خزانه داری کل کشور رسیده باشد با لحاظ سهم تعیین شده دراختیار دستگاههای اجرایی مذکور قرار دهد.

پرویز داودی – معاون اول رئیس جمهور

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.