حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
شناسه : 42779

با وقوع یک نزاع دسته جمعی در شهرستان دورود استان لرستان در سال ۱۳۹۲ و ایجاد درگیری پدر یک خانواده فوت می‌کند. بلافاصله برای این حادثه  در دادگستری شهرستان دورود پرونده قضایی تشکیل شده و اقدامات لازم صورت می‌گیرد که پس از بررسی‌های کارشناسی و پیگیری‌های قضایی محکوم دستگیر و به زندان منتقل می‌شود. پس […]

پ
پ

با وقوع یک نزاع دسته جمعی در شهرستان دورود استان لرستان در سال ۱۳۹۲ و ایجاد درگیری پدر یک خانواده فوت می‌کند.

بلافاصله برای این حادثه  در دادگستری شهرستان دورود پرونده قضایی تشکیل شده و اقدامات لازم صورت می‌گیرد که پس از بررسی‌های کارشناسی و پیگیری‌های قضایی محکوم دستگیر و به زندان منتقل می‌شود.

پس از گذشت ۱۰ سال با همت دادگستری کل استان لرستان و تلاش‌های بزرگان و ریش سپیدان منطقه، اولیای دم و شاکیان پرونده پس از صدور و تایید حکم قصاص نفس و  در زمان اجرای حکم با گذشت از حق قانونی خود و اعلام رضایت موجبات آزادی محکوم زندانی و بازگشت وی به آغوش خانواده و جامعه را فراهم کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.