حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
شناسه : 42785

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در جلسه هیئت استانی نظارت، هماهنگی و پیگیری که با محوریت ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: زندان، مناسبِ افرادی است که جامعه از آزادی آن‌ها متضرر می‌شود و شایسته است در خصوص افرادی که ضرورتی برای زندانی شدن آن‌ها وجود ندارد از مجازات‌های […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در جلسه هیئت استانی نظارت، هماهنگی و پیگیری که با محوریت ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: زندان، مناسبِ افرادی است که جامعه از آزادی آن‌ها متضرر می‌شود و شایسته است در خصوص افرادی که ضرورتی برای زندانی شدن آن‌ها وجود ندارد از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده شود.

وی افزود: رییس قوه قضاییه نیز بر کاهش ورودی افراد به زندان با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس به ویژه در حوزه الزام به انجام خدمات عمومی تاکید داشته اند که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا کاهش ورودی به زندان‌های استان را شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های کاهش جمعیت کیفری و قوانین و مقررات موجود در این خصوص کاملاً گویاست و بر این اساس باید با مدیریت روسای دادگستری، دادستان‌ها و قضات مرتبط از اعزام افرادی که نیازی به معرفی آن‌ها به زندان وجود ندارد، اجتناب شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: بهینه سازی و تکمیل امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری دادرسی الکترونیک در بستر مجازی باید در دستور کار اداره کل زندان‌های استان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: حتی یک زندانی با وضعیت نامشخص نباید در زندان‌های استان بلاتکلیف باقی بماند و این مهم همچون گذشته باید مورد توجه ویژه مسئولین ذیربط قرار گیرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.